به گزارش پارس نیوز، مجید صالحی بعد از سالها حضور در دنیای هنر اولین سریالش برای نمایش خانگی را کارگردانی کرد . سالهای دور از خانه اولین تجربه کارگردانی مجید صالحی در نمایش خانگی است که قسمت اول آن چند روز پیش منتشر شد.

روزهای سخت مجید صالحی برای ساخت سالهای دور از خانه به دوری از فرزندان و خانواده اش منجر شد و این هنرمند جوان با انتشار پستی درباره این موضوع صحبت کرد.

دوری مجید صالحی از خانواده و دلتنگی های پسرش

مجید صالحی صفحه اینستاگرامش را با انتشار فیلمی از گریه و دلتنگی پسرش به روز کرد و درباره روزهای فشرده کاری اش نوشت.

آروین-پسر-مجید-صالحی

دلتنگی های آروین پسر مجید صالحی

مجید صالحی با انتشار این پست در اینستاگرامش نوشت:الهی بمیرم آقا آروین و حنا جون که تو این یک سال که درگیر ساخت سریال «سالهای دور از خانه» و فیلم سینمایی« زیر نظر » بودم کمتر به شما رسیدم. شرمندم و دستهای مادرتون رو میبوسم.

امیدوارم خروجی این کارها خوب باشه تا نه شرمنده مردم مهربانم، نه همکاران سخت کوش و زحمتکش در این دو پروژه، نه شما دو قلوهای گل و همسر عزیزم بشم .

به امید حق ( البته آروین جان یه روزی بزرگ شدی و من نبودم ، اومدی پیجم رو مرور کردی بدون این روزها حال خیلی از مردم دوست داشتنیمون بد بود، خیلی از بچه ها تو سیل و زلزله و ...اتفاقات ناگوار پدرها و مادرانشون رو از دست داده بودند، خیلی پدر و مادرها به خاطر گرانی و.... شرایط تلخ و سخت ؛ و شرمندگی پیش بچه هاشون، مثل تو گریه کردند، اما در خفا)

من معذرت میخوام هم از شما هم از هموطنهام....

سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی، روایتی کمدی از زندگی دو کاراکتر خنجری و زهره در ادامه سریال محبوب شاهگوش است که اولین قسمت آن در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.