به گزارش پارس نیوز، توصیه به کتاب خوانی این روزها یکی از جدی ترین توصیه ها در جامعه ما است و برنامه هایی هم با همین محتوا تولید شده اند. مسابقه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار یکی از برنامه هایی است که با هدف ترویج کتاب خوانی روی آنتن رفته است.

سلبریتی ها و چهره های مشهور کشورمان هم از این قائله مستثنی نبوده و در صفحات شخصی اینستاگرامشان کتاب هایی را به همراهانشان پیشنهاد میدهد.

سری به صفحه شخصی سلبریتی ها زدیم و کتاب هایی را که آنها به همراهانشان پیشنهاد دادند برایتان گردآوری کرده ایم که اگر علاقه مند به کتاب خوانی هستید توصیه میکنیم اندکی با دقت تر تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

سلبریتی های ایرانی این کتاب ها را پیشنهاد دادند

حدیث تهرانی یکی از سلبریتی های اهل کتاب است که به مطالعه انواع کتاب ها علاقمند است و اغلب اوقات هم کتاب هایی را به همراهانش معرفی میکند.

کتاب-پیشنهادی-حدیث-تهرانی

 

 

جنگل نروژی کتاب پیشنهادی حدیث تهرانی

جنگل نروژی نوشته هاروکی موراکامی کتابی است که حدیث تهرانی این روزها مشغول خواندن آن است و در شرح آن نوشته است : هاروکی موراکی محبوب من ....

فلامک جنیدی هم از آن اهل کتاب های حرفه ای است که کتاب های زیادی را به همراهانش معرفی میکند.

کتاب-های-پیشنهادی-فلامک-جنیدی

 

کتاب های پیشنهادی فلامک جنیدی

فلامک جنیدی این بار یکی از کتاب هایی که دیگران به او پیشنهاد کردند را پیشنهاد داد و در شرح آن نوشت : یکی از معدود محاسن اینستاگرم برای من اینه که اگه کسی که قبولش دارم عکسی از کتابی بذاره و پیشنهادش بده دیگه لازم نیست به حافظه ی داغونم اعتماد کنم. اینجوری سرعتم هم وقت خرید بیشتر می شه.

سپیده خداوردی خودش دست به قلم شد و مجموعه شعری را به چاپ رساند که 29 دی ماه جشن امضای کتابش را هم برگزار کرد.

کتاب-پیشنهادی-سپیده-خداوردی

 

سپیده خداوردی کتاب شعر خودش را به همراهانش پیشنهاد داد

مجموعه اشعار سپیده خداوردی با عنوان قاصدک سپید کتاب پیشنهادی خانم بازیگر به همراهانش است.

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه یکی دیگر از سلبریتی هایی است که ترویج کتاب خوانی را سرلوحه کارش قرار داده و با هدیه دادن کتاب به مهمانان خندوانه در گسترش کتاب خوانی نقش مهمی را ایفا میکند.

کتاب-جاودانگی

 

رامبد جوان خواندن کتاب جاودانگی را به همراهانش پیشنهاد داد

رامبد جوان این بار کتاب جاودانگی را پیشنهاد داد و در شرح آن نوشت : یهو یاد این کتاب افتادم. سالها پیش، شاید ٢٤ سالم بود یا کمی بیشتر که این اثر عجیب و لذت بخش رو خوندم. هنوز بعد از گذشت سالها لذت و تاثیرش با منه. توصیه می کنم اونهایی که نخوندن برن سراغش. اونهایی هم که مثل من خوندن تو ذهنشون از یادآوری بعضی لحظاتش دوباره و شاید عمیق تر لذت ببرن.مثل الان ِمن. اصولا کوندرا رو از دست ندین.

نیکی کریمی هم از سلبریتی های اهل کتاب است که اغلب کتاب های معرفی شده توسط او توسط نویسنده های مطرح خارجی نوشته شده اند.

کتاب-سندباد-در-سفر-مرگ

 

کتاب سندباد در سفر مرگ پیشنهاد نیکی کریمی به همراهانش

در میان کتاب هایی که نیکی کریمی به همراهانش معرفی کرده است کتاب سندباد در سفر مرگ هم به چشم میخورد.