به گزارش پارس نیوز، در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به دومین روز از اردیبهشت ماه رسیدیم. دومین ماه سال با همه زیبایی های بهاری اش از راه رسید و جلوه ای دیگر به روزهای سال داد. زیبایی های بهار در اردیبهشت بیشتر نمایان میشود و جلوه ای از بهشت را میتوان در این ماه از سال دید.چهره های مشهور ایرانی

 

اگر برایتان جالب است که بدانید امروز 2 اردیبهشت همزمان با سالروز تولد کدام یک از چهره های مشهور ایرانی ادامه این مطلب را از دست ندهید.

این چهره های مشهور ایرانی متولد 2 اردیبهشت هستند

قیصر امین پور

قیصر امین پور شاعر و نویسنده برجسته معاصر کشورمان 2 اردیبهشت 1338 در شهرستان شوشتر متولد شد.

قیصر-امین-پور

 

قیصر امین پور شاعر کشورمان متولد 2 اردیبهشت است

او که یکی از تاثیرگذارترین شاعران دوره انقلاب بود آثار زیاد و ارزشمندی را در حوزه شعر کودک و نثر ادبی از خود برجای گذاشته است. این شاعر بلندآوزاه کشورمان 8 آبان سال 1386 بعد از یک تصادف سنگین و انجام جراحی های متعدد در بیمارستان درگذشت.


زانیار خسروی

زانیار خسروی خواننده، مدل تبلیغاتی، آهنگساز، ترانه سرا، تنظیم کننده و برادر کوچکتر سیروان خسروی در 2 اردیبهشت 1364 در تهران متولد شد.

زانیار-خسروی (1)

 

زانیار خسروی خواننده کشورمان متولد 2 اردیبهشت است

زانیار خسروی 11 اسفند 1392 اولین آلبوم رسمی خود را به نام 28 منتشر نمود و با استقبال فوق العاده ای از سوی مردم مواجه شد.


محمدرضا وطن دوست

محمدرضا وطن دوست نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان کشورمان 2 اردیبهشت 1357 در ساری متولد شد.

محمدرضا-وطن-دوست

 

محمدرضا وطن دوست کارگردان کشورمان متولد 2 اردیبهشت است

محمدرضا وطن دوست برنده بیش از 50 جایزه ملی از مهم ترین فستیوال های دنیا شده است. وقتی لیموها زرد شدند اولین فیلم بلند سینمایی محمدرضا وطن دوست به زبان مازندرانی در تاریخ سینمای ایران است که حضور بین المللی موفقی داشته و 12 جایزه ملی و بین المللی را نصیب خود کرده است.