به گزارش پارس نیوز، رابرت دنیرو بازیگر بزرگ آمریکایی در جدیدترین مصاحبه خود با سی‌ان‌ان درباره ایستادگی اسپیلبرگ و دیگر افراد هالیوود در برابر حضور فیلم های محصول نتفلیکس در رقابت اسکار صحبت کرد.

بازیگر «گاو خشمگین» دراین باره گفت: احترام زیادی برای استیون اسپیلبرگ قائلم چون او یکی از اولین کسانی بود که به ترایبکا (جشنواره سینمایی متعلق به رابرت دنیرو) آمد و من وام‌دار او هستم، اما استیون موفق ترین کارگردان دنیاست و برای افراد دیگری که موقعیت کوچک تری دارند امکان کار کردن مانند او وجود ندارد.

اسپیلبرگ پیش تر اواخر ماه مارس به آی‌تی‌وی نیوز گفته بود: زمانی که شما به فرمت تلویزیون متعهد هستید فیلمی که می سازید تلویزیونی است، من معتقد نیستم که این فیلم ها با نمایش در چند سالن سینما در کمتر از یک هفته واجد شرایط رقابت برای اسکار باشند.

اسپیلبرگ همچنین به عنوان یکی از اعضای عالی رتبه آکادمی اسکار گفته بود که بحث های گسترده ای درباره قوانین مربوط به حضور فیلم های سرویس های آنلاین در رقابت جوایز اسکار در بین اعضای آکادمی مطرح است.

رابرت دنیرو البته در میان صحبت های خود گفت که قبول دارد تجربه سینما رفتن همچنان مهم و با اهمیت است و به همین دلیل است که «مرد ایرلندی» با وجود آنکه محصول نتفلیکس است پخش سینمایی محدودی دارد.

او در این باره تاکید کرد: نتفلیکس فرصت های زیادی را به وجود آورده که نباید خیلی ساده از آن گذشت و البته این را هم بگویم که من موافق سالن های سینما هستم و به نظرم آنها خیلی مهم و بااهمیت هستند اما نمی دانم همه چیزها تغییر می کنند و ما نمی توانیم آنها را پیش بینی کنیم.

دنیرو افزود: باید به سالن های سینما احترام بگذاریم و تلاش کنیم این شیوه فیلم دیدن حفظ شود.

فیلم پیش روی دنیرو با عنوان «مرد ایرلندی» ساخته مارتین اسکورسیزی محصول نتفلیکس احتمالا پر سر و صداترین فیلم امسال نتفلیکس خواهد بود.

«مرد ایرلندی» داستان زندگی جنایی فرانک شیران رهبر اتحادیه کارگری با بازی رابرت دنیرو است. در این فیلم همچنین آل پاچینو در نقش جیمی هافا، جو پیشی، هاروی کیتل، آنا پاکین، بابی کاناوال و ری رومانو بازی می کنند.

«مرد ایرلندی» نهمین همکاری میان دنیرو و اسکورسیزی است، این دو کار مشترکشان را با فیلم «خیابان های پایین شهر» در سال ۱۹۷۳ پیش از آنکه شاهکارهای کلاسیکی مانند «راننده تاکسی» و «گاو خشمگین» را بسازند، آغاز کردند. «رفقای خوب»، «تنگه وحشت»، «کازینو» و به تازگی فیلم کوتاه «آزمون بازیگری» از دیگر کارهای مشترک این دو شخصیت مهم هالیوود است.