به گزارش پارس نیوز، خبری که پرویز پرستویی درباره یک پلاک به‌جامانده از دوران دفاع مقدس در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، تکذیب و صاحب پلاک پیدا شد.

پرویز پرستویی روز سه‌شنبه با انتشار تصویری از پلاک یک رزمنده دفاع مقدس که نام «ایرج جاودانی» روی آن درج شده بود، درباره آن نوشت: «روز گذشته با توجه به بالا آمدن آب رودخانه کارون در منطقه شطیط آبادان یک پلاک به‌جامانده از دفاع مقدس با فامیلی کاویانی پیدا می‌شود که پس از اطلاع به کمیته جست‌وجوی مفقودین، هویت این پلاک با نام ایرج کاویانی مشخص شد.

در محل پیدا شدن پلاک استخوان و وسایل شخصی این شهید کشف شد. روحش شاد و یادش گرامی» این خبر و عکس مرتبط با آن در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشت و توسط بسیاری از صفحات و کانال‌ها بازنشر شد. با گذشت چند ساعت اما، روابط عمومی کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، این خبر را تکذیب کرد و مشخص شد استخوان‌هایی که در تصویر دیده می‌شود، متعلق به انسان نیستند. سه‌شنبه‌شب همچنین خبر شبانگاهی ساعت 22 شبکه سه در اقدامی جالب، ایرج جاودانی صاحب پلاک را پیدا و با وی گفت‌وگو کرد!

به نظر می‌رسد این روزها صفحه اینستاگرام پرویز پرستویی دردسرهای زیادی برای وی درست کرده است. این ستاره سینما چند ماه پیش تصویری از یک کودک یخ‌زده سوری در صفحه‌اش منتشر کرد و او را به اشتباه، ایرانی خوانده بود؛ ماجرایی که انتقاداتی را برانگیخت.