به گزارش پارس نیوز، جورجیا انجل بازیگر قدیمی و مطرح سینمای هالیوود و تلویزیون جهان امروز صبح در منزل خود واقع در منطقه پرینستون ایالت نیوجرسی درگذشت.

وی ۲۸ ژوئیهٔ ۱۹۴۸ ‌در در واشنگتن به دنیا آمد و از سال ۱۹۷۱ با فیلم سینمایی تیک آف اولین حضور خود در قامت بازیگر سینما را تجربه کرد. پس از آن انجل در نزدیک به ۴۵ اثر سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت.

2077229_273

انیمیشن فصل شکار یکی از معروف‌ترین آثاری است که انجل در آن به صداپیشگی پرداخته است. این انیمیشن داستان درباره یک خرس قهوه‌ای به نام بوگ است که اهلی شده و برای یک محیط بان کار می‌کند او با یک گوزن به نام الیوت آشنا شده و همین گوزن زندگی متمدن او را به هم می‌ریزد طوری که محیط بان مجبور می‌شود هر دوی آن‌ها را به جنگل بازگرداند و آن‌ها در تلاشی کورکورانه هستند تا از این جنگل فرار کرده و به شهر بازگدند در این میان یک شکارچی به دنبال آنهاست، اما آن‌ها با نقشه و با کمک یکدیگر تمام شکارچیان فراری می‌دهند، اما به جنگل عادت کرده و دیگر به شهر باز نمی‌گردند.

2077228_267

سریال تلویزیونی رشد کردن، ماری تیلور و سریال همه ریموند را دوست دارند از جمله معروفترین نقش آفرینی‌های انجل در مدیوم تلویزیون است.

هنوز اخباری مبنی در دلیل مرگ این بازیگر قدیمی منتشر نشده است. وی در سن هفتاد سالگی چشم از جهان فرو بست تا نتواند در سال ۲۰۱۹ هیچ حضوری در نقش بازیگر داشته باشد.