به گزارش پارس نیوز، فیلیستی هافمن جزو متهمان پرونده تقلب دانشگاهی است. این بازیگر محبوب سریال‌های تلویزیونی در آمریکا در ارتباط با یک طرح کلاهبرداری برای گرفتن پذیرش دانشگاهی برای فرزندش متهم شده است. او در جدیدترین صحبت‌های خود اعتراف می‌کند که به زودی در این پرونده حکم محکومیت خواهد گرفت.هافمن می‌گوید او با این کارش به دختر خود خیانت کرده و باعث سرافکندگی خانواده خود شده است.او در سال ۲۰۱۷ پانزده هزار دلار رشوه داد تا پاسخ سوالات امتحانی دخترش را درست کنند.این بازیگر ۵۶ ساله جزو ۱۴ نفری است که به زودی حکم محکومیتش صادر خواهد شد. پنجاه نفر متهم در این طرح کلاهبرداری هستند. براساس اسناد طرح شده در دادگاه خانم هافمن (بازیگر “خانه داران حریص”) به نمایندگی از دختر بزرگش “کمک خیریه ای” ۱۵ هزار دلاری برای شرکت در این نقشه اعطا کرد.
ادعا می شود که او برای دختر دیگرش هم قصد استفاده از این نقشه را داشت اما بعدا صرف نظر کرد.
هافمن به توطئه برای ارتکاب کلاهبری پستی متهم شده است. صدای او درحالی که درباره این نقشه با یک فرد دیگر – یک شاهد همکاری کننده با پلیس – صحبت می کرد به طور مخفیانه ضبط شده.
لوری لافلین، بازیگر «فول هاس» هم در میان متهمان است.
ادعا می شود که لافلین و شوهرش موسیمو جیانولی – که او هم متهم شده – با پرداخت ۵۰۰ هزار دلار رشوه در ازای ثبت نام دو دختر آنها به عنوان اعضای تیم قایقرانی دانشگاه جنوب کالیفرنیا (یو اس سی) موافقت کردند. دو دختر آن ها اکنون در این دانشگاه تحصیل می کنند.
دادستان های فدرال در بوستون می گویند که بنیانگذار این دسیسه “ریک” سینگر، ۵۸ ساله، بود که آن را از طریق شرکت “کالج و شبکه کاری برتر” ترتیب می داد. فیلیستی هافمن امروز در دادگاه به اشتباه خود اعتراف کرد.