به گزارش پارس نیوز، فیلم «فریدِ؟ میگه ساعت هشت» به کارگردانی مسعود فرجام که پاییز و زمستان سال گذشته با حضور روشنک گرامی، سام حسامی، الهه افشاری، آزاده سدیری، آذرخش فراهانی و شقایق فراهانی در تهران مقابل دوربین رفت است، قصه‌ای اجتماعی دارد و روایتی غیرخطی از زندگی ۵ جوان است که تصمیم‌ها و انتخاب‌های غلط سرنوشت نافرجامی را برایشان رقم می‌زند.

موسیقی این اثر سینمایی توسط جواد حقیقی ساخته شده است.

فرجام که نویسندگی، کارگردانی و تدوین این اثر را به عهده داشته است، درباره این فیلم گفت: «فریدِ؟ میگه ساعت هشت» درباره تنهایی انسان‌ها در جامعه امروز است. در نگارش فیلمنامه از مشاوره‌های سیروس جهانگیری به عنوان مشاور روانشناسی فیلمنامه بهره گرفته‌ام و در گفتگوهایی که با وی داشتم، همیشه به این مسئله اشاره می‌کرد که وقتی جامعه‌ای به سوی تنهایی می‌رود، آدم‌ها در شلوغی و دورهمی‌های شبانه به دنبال فرار از تنهایی و درگیر شدن با اتفاق‌های جامعه هستند اما در نهایت در همین میهمانی‌ها نیز به دنیای دیجیتال پناه می‌برند. این مسئله فقط محدود به جامعه ما نیست و موضوعی جهانشمول است و قصه فیلم به نوعی روایت زندگی این آدم‌ها است.

فرجام با تاکید بر این مطلب که قصه این فیلم اجتماعی و به روز است و اتفاق‌هایی که بین جوان‌ها رخ می‌دهد را به تصویر می‌کشد، گفت: ریتم فیلم بسیار تُند است و شیوه روایت فیلم غیرخطی است. زمانی که فیلمنامه را می‌نوشتم مونتاژ شده می‌نوشتم و در زمان فیلمبرداری نیز، فیلم همان جوری که قرار بود تدوین شود فیلمبرداری شد.

کارگردان فیلم «فریدِ؟ میگه ساعت هشت» درباره مکان عرضه این فیلم نیز گفت: معتقدم فیلم خوب مسیرش را برای عرضه پیدا می‌کند. البته این فیلم پخش کننده بین المللی دارد و به زودی فعالیت‌هایی را برای عرضه آن آغاز خواهیم کرد.

این فیلم با سرمایه گذاری کامل بخش خصوصی به تهیه‌کنندگی پیمان راد تولید شده و تمامی صحنه‌های آن در تهران مقابل دوربین رفته است.

عباس رافعی در مقام مشاور پروژه، آرش رمضانی: جانشین تهیه‌کننده و امیر پرهیزکار: مجری طرح برخی از عوامل این فیلم هستند.

حسین دالمن، مالک سراج، آرش رمضانی، فرید رحیمی زاده، سحر سجادی، کیانوش ثابتان، ماهور صفری نیز دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.