به گزارش پارس نیوز،  بعضی از تصاویر و فیلم‌ها در فضای مجازی به دلیل عجیب بودنشان مورد استقبال قرار می‌گیرند. مثلا خیلی‌ها با انجام کارهای خطرناک تا مدتی سوژه کاربران در فضای مجازی هستند. گاهی این اتفاق برای افراد مشهور هم رخ می‌دهد. به عنوان نمونه نفیسه روشن از جمله بازیگرانی است که به دلیل عکس‌های زیادی که با حیوانات دارد، مورد توجه واقع شده است. در ادامه به دلایل علاقه این بازیگر به حیوانات و واکنش‌ها نسبت به این موضوع خواهیم پرداخت. 

چرا نفیسه روشن به حیوانات علاقه دارد؟

وی قبلا در مصاحبه‌ای با مهر دلیل علاقه خود به حیوانات را این‌گونه شرح داده است: علاقه به حیوانات به زمان کودکی من بر می‌گردد. پدر من آن زمان نظامی بود و دوران جنگ مأموریت پیدا کرد که به بوشهر برود. من آن زمان یک ساله بودم و به همراه خانواده با پدر به پایگاه هوایی بوشهر رفتیم و تا ۵ سالگی از سال ۶۳ تا سال ۶۸ آنجا بودیم.

من آنجا به موجودات پیرامونم عادت کردم هر گاه که از منزل بیرون می آمدم حیوانات مختلفی از جمله روباه، سمور، جغد، مار، عقرب، رتیل و… می دیدم. آن زمان مادرم همیشه به من توصیه می کرد که مبادا حیوانی را که می بینم آزار دهم، سنگ بزنم یا بکشم و به این ترتیب به این موجودات زنده عادت کرده بودم.

واکنش کاربران به عکس‌های نفیسه روشن با حیوانات

نظرات کاربران فضای مجازی درباره عکس‌های این بازیگر با حیوانات در ادامه آمده است:

فرشته: آدم باید شان و منزلت خودشو حفظ کنه ما داریم کجا میریم.

بی‌نام: وای من عکس رو هم نمیتونم نگا کنم، تمام تنم ی جوری میشه چطور اینو بغل کرده.

خوزستان: بجای خرج کردن برا این جانور کمک فقرا کنید.

یاسمن: مراقبت از حیوانات بسیار کار پسندیده‌ای است.

علی: خیلی وحشتاکه، با این کارشون فقط میخوان معروف بشن.

عسل: خوش به حالش، منم خیلی دلم میخواد از حیوانات ترس نداشته باشم.

عکس‌های نفیسه روشن با انواع حیوانات