به گزارش پارس نیوز، دیو باتیستا (Dave Bautista) برای بازی در فیلم Army of the Dead، فیلم مهیج زامبی ساخته زک اسنایدر (Zack Snyder)، فیلم‌ساز Justice League (لیگ عدالت) و Batman V Superman (بتمن در برابر سوپرمن) شبکه نتفلیکس قرارداد امضا کرده است.

دیوید باتیستا به فیلم جدید زک اسنایدر پیوست

اسنایدر داستان فیلم را انتخاب کرده که فیلم‌نامه‌اش را شای هاتن (Shay Hatten) نوشته و به همراه شریک و همسرش، دبورا اسنایدر (Deborah Snyder) تولید می‌کند. وسلی کالر (Wesley Coller) دیگر تولید کننده فیلم است.

این ماجراجویی در میان ظهور زامبی‌ها در لاس‌وگاس رخ می‌دهد جاییکه مردی، گروهی از دزدان را سر یک قمار مجبور می‌کند وارد منطقه قرنطینه‌ای شوند تا از آنجا دزدی کنند.

فیلم‌برداری این پروژه، تابستان شروع می‌شود و از ماه فوریه حضور باتیستا در این فیلم اعلام شده اما به تازگی قرارداد امضا کرده است.

باتیستا سال پر کاری داشته و گویا قصد ندارد استراحت کند. او در کامیک‌کان فیلم کمدی My Spy را داشت که اواخر امسال اکران می‌شود و با کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) سر فیلم کمدی Stuber بوده که ۱۲ ژوئیه روی پرده نقره‌ای می‌رود. او در انتقام‌جویان ۴ نیز بازی کرده که ۲۶ آوریل اکران می‌شود.

باتیستا در حال حاضر سر فیلم اقتباسی Dune ساخته دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) است.