به گزارش پارس نیوز، جواد رضویان کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون درباره اینکه خودش چه نقدی بر اولین ساخته خود فیلم دارد گفت: قطعاً اگر بخواهم همین امروز بار دیگر زهرمار را بسازم شک نکنید فیلمی جدید و در مسیری تازه خواهم ساخت.

وی در همین راستا ادامه داد: طی ماه‌هایی که فیلم تولید و خروجی رسید چیزهای بسیار زیادی را از بسیاری از عزیران همچون تورج اصلانی، عبدالله اسکندری و کمال تبریزی یاد گرفتم و اگر بار دیگر بخواهم زهرمار را بسازم با این آموخته ها فیلم کم خطاتری خواهم ساخت.

بازیگر سریال در حاشیه درباره طرح اولیه ساخت فیلم زهرمار اظهار کرد: درباره طرح ساخت این پروژه به من پیشنهاد داده شد و من با آغوش باز ساخت این اثر را قبول کردم. جواد نوروزبیگی در ابتدای راه پیشنهاد ساخت را به من داد و ماحصل اتفاقی به نام زهرمار بود.

وی درباره علاقه خود به ایفای نقشی جدی در سینما اضافه کرد: قطعاً اینطور هست که با توجه موفقیت بازیگران کمدی در نقش‌های جدی من هم دوست داشته باشم که این چنین نقش‌هایی را تجربه کنم. دو سه پیشنهاد جدی برای بازی دارم که به شدت مرا درگیر کرده‌اند و باید در مورد آنها فکر کنم و به احتمال بالای هفتاد درصد سال جاری در یک فیلم جدی به ایفای نقش خواهم پرداخت.

رضویان در مورد طولانی شدن ساخت اولین فیلم سینمایی خود خاطرنشان کرد: من قرار بود سال ۸۹ اولین فیلم سینمایی خود را بسازم و حتی فیلم به مرحله تدوین رسید، اما با این حال در نهایت به دلیل برخی مشکلات نشد و سعی کردم صبوری کنم و با تفکر و تامل بیشتری فیلم اولم را بسازم.