به گزارش پارس نیوز، بازیگر سریال مختارنامه گفت: من عاشق سنت‌های خودمان هستم و نوروز در خانه مانده و به دید و بازدید می‌روم. چند روز ابتدایی نوروز را به دیدار با دوستان و خانواده می پردازم و اگر زمانی بود به سفر می روم.
رضا رویگری بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص فرارسیدن سال نو گفت: نوروز چند سال اخیر مثل همیشه نبوده است. قدیم‌ها در هنگام نوروز انگار همه جا رنگ شده و آب پاشی شده بود. آن زمان دل‌ها به شدت به یکدیگر نزدیک بود و انگار زمین آسمان با آمدن نوروز خانه تکانی می‌کردند.

وی در همین راستا ادامه داد: نوروز در قدیم برای من آن قدر جذابیت داشت که من امروز هم نوروز را به یاد و عشق همان زمان سپری میکنم. زمانی که شادی بسیار بیشتر بود و همه چیز اینقدر سخت نشده بود.

بازیگر سریال مختارنامه با تاکید بر صله رحم در ایام عید افزود: من عاشق سنت‌های خودمان هستم و نوروز در خانه مانده و به دید و بازدید می‌روم. چند روز ابتدایی نوروز را به دیدار با دوستان و خانواده می پردازم و اگر زمانی بود به سفر می روم.

وی درباره شهر مورد علاقه‌اش برای سفر نوروزی اضافه کرد: برای سفر همه جای ایران را دوست دارم زیرا همه جای ایران سرای من است و ترجیح می‌دهم به جای سفر خارجی ایرانگردی کنم. شمال و جنوب و شرق و غرب ایران زیباست و برای من سفر در همه جای این سرزمین جذاب است اما متاسفانه این روزها کمی سفر برایم سخت شده است.

رویگری با تبریک سال نو و بهار نو خاطرنشان کرد: سال نو را به تمامی هموطنانم تبریک میگویم و امیدوارم در سال 98 سال بسیار بهتری را پیش رو داشته باشند. امیدوارم مردم دلشان بیش از سال پیش شاد بوده و جیبشان پرپول باشد. من تمام آرزویم این است که وقتی مردم را در کوچه و خیابان می بینم شاهد شادی آنها باشم.