به گزارش پارس نیوز، یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص کم لطفی مردم نسبت به آثار طنز اظهار کرد: این روزها مردم نسبت به تلویزیون کم لطف شده‌اند و فکر می‌کنم شاید یکی از دلایل آن، کمرنگ شدن طنز در تلویزیون همین باشد، در حال حاضر سیستم‌های ارتباطی آن قدر گسترده شده‌اند که مردم دیگر توجه لازم را به تلویزیون ندارند. مردم ما بعدها در نسل بعدی‌شان متوجه می‌شوند که در دیدن برنامه‌شان دچار اشتباه و چندگانگی می‌شوند؛ به عنوان مثال برخی از مردم ما فیلم و سریال‌های خارجی را با دوبله ایرانی تماشا می‌کنند. در حالی که در کشوری مسلمان زندگی می‌کنند و روی اعتقادشان ایستادند. به نظرم یک کودک در چنین خانواده‌ای دچار از بین رفتن روح می‌شود و البته که این اتفاق در خیلی از کشورها می‌افتد.

وی در ادامه افزود: سریال «زوج یا فرد» حال و هوای متفاوتی دارد و مطئنم که این سریال حال مخاطب را خوب می‌کند، ما در این سریال سعی کردیم طنزش را به گونه‌ای با حال و هوای آثار گذشته بازی کنیم تا عمیق‌تر به دل مردم بشیند.

تیموری یادآور شد: قرار گرفتن در کنار بازیگران خوش نام این سریال برایم به شدت باعث افتخار بود و امیدوارم توانسته باشیم هرچند کوچک، نقشی در خنداندن مردم در این روزها داشته باشم.