به گزارش پارس نیوز، مهران غفوریان بازیگر سریال «زوج یا فرد» درخصوص بازی در این کار گفت: کاراکتر من در این سریال خیلی با کار‌های دیگرم فرقی نمی‌کند به طور کلی بازی من همان فرم است، تیپ خاصی هم بازی نکردم و به طور کلی سعی نکردم هیچ وقت بُعد دیگری از بازیگری را در کارهایم نشان بدهم؛ مثلاً اگر فیلم «داش‌آکل» را ببینید، می‌توانم بگویم یک بازی دیگری داشته ام، ولی اینجا اینگونه نبوده است و در این کار مثل همان کار‌های کمدی قبلی‌بازی می‌کنم.
وی در خصوص محوریت سریال و علاقه مخاطب به این جنس از کار اظهار داشت: به نظرم مجموعه «زوج یا فرد» کار بدی نشده است، و از آنجایی که اگر تولید یک اثر، پشت صحنه‌ای خوبی داشته باشد کار هم اثر خوبی می‌شود، می‌توانم به این نکته اشاره کنم که این کار سریال خوبی شده، چرا که پشت صحنه سریال ما به قدری خوب و صمیمی بود که همه بچه‌ها همدل و همراه کار را پیش می‌بردند، اما در نهایت مردم هستند که قضاوت می‌کنند. البته ما از کارمان تعریف می‌کنیم، اما امیدواریم نظر مخاطبان هم مثبت باشد.

غفوریان همچنین در خصوص بازیگران این سریال گفت: از آنجایی که بازیگران خوبی در این کار حضور دارند سریال خوبی شده و می‌توان گفت حال و هوای سریال‌های قدیمی را دوباره زنده کرده و مخاطبان با آن ارتباط خوبی برقرار خواهند کرد.