به گزارش پارس نیوز، هانده ارچل بازیگر مجری و مدل جذاب ترکیه ای که با سریال دختران آفتاب به شهرت رسید و در نقش سلین دختر جوان بازی کرد. وی به تازگی مادرش را به دلیل بیماری سرطان از دست داده است. این بازیگر یک خواهر به نام غمزه دارد و با توجه به زیبایی چهره اش علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد. او همچنین در سریال سریال مروارید سیاه نیز بازی کرده است. 

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در ترکیه، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته هنر از دانشگاه دولتیه هنرهای زیبایی معمار ستان ترکیه است، بجز بازیگری مجری گری کرده و بخاطر چهره زیباش مدل نیز می باشد. یک خواهر کوچک تر به نام غمزه دارد.

هانده ارچل

هانده بازیگر مشهور ترک

هانده ارچل

هانده و خواهرش غمزه

سریال های هانده ارچل هنرپیشه ترک

از نقش‌ های مهم او می‌ توان به بازی در دختران آفتاب در کنار تولگا ساریتاش و بورجو اوزبرک، سریال عشق حرف حالیش نمیشه در کنار بوراک دنیز و سریال مروارید سیاه در کنار تولگاهان سایمان اشاره کرد.

هانده ارچل

بازیگر سریال دختران آفتاب

هانده ارچل

بازیگر سریال عشق حرف حالیش نیست

هانده مجرد است و هنوز ازوداج نکرده، او از سال ۲۰۱۵ با اکین مرت دایماس بازیگر ترک رابطه داشت این دو در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند. او در سال ۲۰۱۸ با مورات دالکیلیچ خواننده ترک دوست شده است.

هانده ارچل

هانده و تولگا ساریتاش

هانده ارچل

‎هانده و تولگاهان ساییشمان

گفتنی است یکی از آرزوهای هانده این است که روزی با ستاره های هالیوود رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو همبازی شود.

هانده ارچل

هانده ارچل و خواهرش غمزه

هانده ارچل

عکس های هانده بازیگر

هانده به علت چهره زیبایی که داشت خیلی زود وارد مدلینگ شد او در سال ۲۰۱۲ در مسابقات زیبایی که در کشور آذربایجان برگزار شد عنوان دومین دختر شایسته را بدست آورد.

هانده ارچل

هانده بازیگر و مدل مشهور ترک

هانده ارچل

بازیگر نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نمیشه