به گزارش پارس نیوز،جاستین بیبر خواننده محبوب کانادایی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی گفت که به دلیل مشکلات روحی به صورت موقت موسیقی را کنار گذاشته است و برنامه‌ای برای تولید آلبوم جدید یا برگزاری کنسرت ندارد.

او با اشاره به زندگی پر فراز و نشیب خود در سال‌های اخیر، از حمایت و پشتیبانی طرفدارانش در این روزهای سخت و دشوار قدردانی کرد.

جاستین بیبر از دنیای خوانندگی خداحافظی می‌کند

جاستین بیبر گفت، در شرایط کنونی و به دلیل افسردگی، تشویش و ناراحتی، قادر به اجرای آهنگ‌های شاد و پر انرژی نیست و ترجیح می‌دهد مدتی از عرصه موسیقی دور باشد.

این خواننده پاپ آخرین آلبومش را ۴ سال پیش منتشر کرد و در میانه تور جهانی خود، به دلایل نامشخصی کنسرت‌هایش را لغو کرد. او در این دوران درگیر حواشی مختلفی بود و به چهره‌ای خبرساز تبدیل شد.

جاستین ببیر چندی پیش با هیلی بالدوین مانکن آمریکایی ازدواج کرد، ولی به ادعای برخی منابع موثق، این زوج جوان زندگی زناشویی ناآرام و آشفته‌ای دارند.

جاستین ببیر با تأکید بر این که برخی از مشکلات او ریشه در دوران کودکی دارد، به طرفداران خود اطمینان داد با کمک خانواده، دوستان و مشاوران آگاه، دوره‌های درمانی مختلفی را پشت سر گذاشته و به آینده امیدوار است.