به گزارش پارس نیوز، تهیه کننده ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو درباره حواشی این برنامه و تغییر مجری آن توضیحاتی را ارائه داد.
احسان ارغوانی تهیه کننده ویژه برنامه تحویل سال «پل فرودین» که از شبکه دو به روی آنتن رفت درباره حواشی اخیر این برنامه و تغییر مجری آن گفت: ما از ابتدا برنامه را در سه فصل تدارک دیده بودیم که فصل اول شامل شب های قبل از سال تحویل، فصل دوم شامل تحویل سال و فصل سوم هم شب های عید نوروز بود.

وی افزود:خانم ژیلا صادقی از ابتدا قرار بود که در فصل اول و دوم اجرای برنامه را بر عهده داشته باشند و به دلیل سفر در ایام نوروز از اول قرار نبود اجرای برنامه شب های عید را انجام دهند.

وی اظهار کرد: برخی رسانه ها اخبار نادرستی را درباره ایشان و برنامه ما منتشر کردند که حتما از طریق مجاری قانونی پیگیری می کنیم. برنامه های مختلف در شبکه های دیگر هم دقیقا همین کار را انجام داده اند و مجری برنامه شب های عید خود را تغییر دادند که این هم این یک روال طبیعی در برنامه سازی تلویزیون به شمار می رود.

ارغوانی با بیان اینکه خانم صادقی یکی از مجریان توانمند تلویزیون است، ادامه داد: تنها برنامه سال تحویل که با کار محتوایی متناسب با تغییر فصل بهار و فرم متفاوت به روی آنتن رفت برنامه «پل فروردین» شبکه دو بود که حدودا ۴۵ روز، پیش تولید آن به طول انجامید. لازم می دانم به این نکته نیز اشاره کنم که تنها مجری خانم بین برنامه های سال تحویل شبکه های مختلف هم متعلق به برنامه ما بود که با توجه به رسالت شبکه دو که شبکه خانواده است این اتفاق از قبل طراحی شده بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه برنامه تحویل سال یکی از سخت ترین مدل های برنامه سازی است، تصریح کرد: واقعا اگر همراهی مدیران شبکه دو مخصوصا آقای جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما نبود این برنامه به آنتن نمی رسید. برنامه سازی برای سال تحویل دشواری های خاص خودش را اما نامهربانی های برخی از همکاران ما در رسانه ها باعث دلخوری تیم برنامه سازی شده است.

ارغوانی گفت: به نظر من این اخبار و حواشی که پیرامون برنامه های تلویزیون به وجود می آید نشان از دیده شدن آن ها دارد و اینکه برخی می گویند تلویزیون دیده نمی شود خیلی دقیق و صحیح نیست. تلویزیون همچنان رسانه اول کشور به حساب می آید و رسانه ملی مردم ایران است.