به گزارش پارس نیوز، برنامه «رادیو شب» آخرین قسمت خود را امشب از ساعت ۲۲ به مدت سه ساعت روی آنتن خواهد فرستاد اما با کمی تفاوت، دست‌اندرکاران برنامه قصد دارند حال و هوایی بهاری به آخرین قسمت این برنامه بدهند.

محمد صوفی، تهیه‌کننده برنامه «رادیو شب» گفت: این آخرین قسمت برنامه «رادیو شب» در سال ۹۷ خواهد بود که در شب ۲۸ اسفند به صورت یک ویژه برنامه روی آنتن خواهد رفت و مدت زمان آن هم سه ساعت خواهد بود که از ساعت ۲۲ شروع خواهد شد و تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت.

تهیه‌کننده «رادیو شب» ادامه داد: ما در برنامه‌های پایانی همیشه یک روالی را داریم که در آن برخلاف سایر ویژه برنامه‌ها تمامی افرادی که در یک سال گذشته میهمان برنامه رادیو شب بودند در برنامه حاضر خواهند شد و در کنار این موضوع پخش انواع موسیقی‌ها را نیز در برنامه داریم.

وی درباره تفاوت ویژه برنامه امسال با سال‌های قبل رادیو شب گفت: ما امسال در کنار استودیو شماره ۲ برنامه یک ایوان بهاری داریم که دارای دکور و فضای متفاوتی است و علاوه بر آن استودیو دیگری برای این ویژه برنامه آماده شده که موسیقی‌ها در آن اجرا خواهد شد.

صوفی با بیان این که در این ویژه برنامه اشعار بهاری خوانده خواهد شد، افزود: تعدادی از خوانندگان به صورت تکی و یا گروهی به اجرا خواهند پرداخت و در کنار آنها سرکار خانم گوهر خیر اندیش متن بهاری را خواهند خواند و سایر دوستان چون خانم برومند و آقای فروتن حضور دارند.

تهیه‌کننده برنامه «رادیو شب» ادامه داد: در ویژه برنامه علاوه بر اجرای خوانندگان مطرح کشور خوانندگان سنتی و محلی نیز از به اجرای برنامه خواهند پرداخت و با آوازهای بهاری فضای برنامه را زیباتر خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مجریان برنامه نیز آقایان ضابطیان و کاکاوند خواهند بود، ما سعی کردیم با پخش نوای سنتی ایران یک برنامه متنوع و سرگرم‌کننده را پخش کنیم تا در حال و هوای بهاری باشیم.