به گزارش پارس نیوز، طی مراسمی با حضور ستاره‌های دنیای موسیقی، جوایز آی‌‌هارت‌ریدیو 2019 iHeartRadio Music Awards اهدا شد.

شب درخشان تیلور سوئیفت و آریانا گرانده

این مراسم در مایکروسافت تیه‌تر لس‌آنجلس برگزار شد و در آن چهره‌های مشهوری همچون کیسی ماسگریوز، جان لجند، بک‌استریت بویز، آریانا گرانده، مارشملو، تراویس اسکات و آلیشا کیز به اجرای موسیقی پرداختند.

در این مراسم دو جایزه مهم بهترین هنرمند و بهترین هنرمند زن سال به آریانا گرانده و جایزه بهترین هنرمند مرد سال به دریک اهدا شد. قطعه "وسط" اثر مشترک زد، مارن موریس و گری که یکی از نامزدهای کسب جایزه بهترین تک آهنگ گرمی هم بود، به‌عنوان بهترین آهنگ سال انتخاب شد.

تیلور سوئیفت نیز دو جایزه مهم را کسب کرد. تور کنسرت این خواننده که پرفروش‌ترین تور کنسرت سال 2018 بود و به رکورد دومین تور پرفروش هنرمندان زن در تمام دوران‌ها هم رسید، جایزه بهترین تور کنسرت را از آی‌‌هارت ریدیو موزیک اواردز دریافت کرد. موزیک ویدئوی "ظریف" از تیلور سوئیفت نیز به‌عنوان بهترین موزیک ویدئوی سال برگزیده شد.

همچنین در این مراسم جایزه بهترین آلبوم سال به آلبوم "برای گناهکاران دعا کنید" اثری از گروه راک آمریکایی "پنیک! ات د دیسکو" اهدا شد. قطعه "امید زیاد" از همین گروه هم موفق به کسب جایزه بهترین تک آهنگ راک سال شد.

جایزه مهم دیگر این مراسم را "مارشملو" دریافت کرد که به‌عنوان بهترین هنرمند جدید سال برگزیده شد.

در ادامه تصاویری از حضور ستاره‌های دنیای موسیقی بر روی فرش قرمز جوایز آی‌‌هارت‌ریدیو را مشاهده خواهید کرد.