به گزارش پارس نیوز، سینم کوبال بازیگر جذاب و زیبای ترک همسر یکی از چهره های معروف ترکیه یعنی کنعان ایمیرزالی اوغلو بازیگر سریال کارادایی می باشد. وی به واسطه سریال جدیدش این روزها مورد توجه قرار گفته است. این دو بازیگر و مدل در سال ۲۰۱۶ با هم ازدواج کردند. لازم به ذکر است که سینم با فوتبالیست مشهور ترکیه ای به نام آردا توران به مدت سه سال نامزد بوده است و بعد جدا و با کنعان ازدواج کرده است. 

عکس های سینم کوبال و همسرش

سینم کوبال در ۱۴ اوت سال ۱۹۸۷ در شهر سنی مذهب همشین استان ریزه ترکیه بدنیا آمده است، پدرش کوبال مهندس عمران و مادرش خانه دار می باشد و تنها یک برادر کوچکتر از خود بنام کرم دارد. سینم در سن چهار سالگی آموزش رقص باله را در مدرسه باله آغاز کرد و هشت سال باله را ادامه داد. کوبال یک دانش‌آموز موفقی بود.

سینم کوبال

سودا در سریال دلدادگی

سینم کوبال

عکس های سینم بازیگر سریال دلدادگی

حضور در سریال دلدادگی

کوبال در سریال دلدادگی در نقش سودا دختر کوچک خانواده ایفای نقش می کند. وی در سال ۲۰۰۱ وقتی ۱۴ ساله بود در سریال ددی در نقش دیلار بازی کرد سپس در سال ۲۰۰۳ سریال پربیننده خرم سلطان در نقش عایشه به شدت دیده شد. در سال ۲۰۰۳ اولین تجربه خود را در سینما با فیلم مدرسه بدست آورد.

سینم کوبال

عکس های سینم بازیگر جذاب ترک

سینم کوبال

سینم بازیگر و مدل ترک

سینم کوبال

عکس های سودا در سریال دلدادگی

همسر سینم کوبال و ازدواج او

سینم با آردا توران بازیکن فوتبال اهل کشور ترکیه که برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی ترکیه به عنوان سمت چپ مهاجم بازی می کرد، وارد رابطه دوستی شد. کوبال و توران در ژانویه سال ۲۰۱۰ نامزد کردند و در نهایت در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند.

سینم در تاریخ ۱۴ مه سال ۲۰۱۶ با هنرپیشه ترک معروف کنعان ایمیرزالی اوغلو ازدواج کرد.

سینم کوبال

عکس های عروسی سینم و کنعان

سینم کوبال

سینم کوبال و همسرش کنعان ایمیرزالی اوغلو