به گزارش پارس نیوز، فیلم سینمایی آندو به کارگردانی بهروز قبادی قرار بود امروز عصر در یک اکران ویژه به نمایش دربیاید اما برگزاری این مراسم صبح امروز کنسل شد. جعفر صانعی‌مقدم (مدیر گروه هنر و تجربه) درباره دلایل کنسل شدن این مراسم گفت: فیلم آندو قرار است در گروه هنر و تجربه اکران شود اما صبح امروز نامه‌ای از قوه قضائیه به دست ما رسید که تقاضا کرده بود تا نمایش این فیلم موقتاً متوقف شود.

او ادامه داد: براساس بررسی‌های اولیه که انجام دادیم فیلم مشکل خاصی برای نمایش از نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی ندارد و مجوزهای لازم برای آن صادر شده و توقف نمایش فیلم به دلیل مشکلات حقوقی است.

صانعی مقدم ادامه داد: تصور نمی‌کنم مشکل جدی‌ای در راه نمایش این فیلم وجود داشته باشد و در حال تلاش هستیم تا ظهر امروز مشکل را برطرف کنیم.

فیلم سینمایی آندو ۱۰ سال پیش با حضور نوید محمدزاده ساخته شده و داستان آن درباره یک جوان تهرانی است که در غرب کشور در حال خدمت سربازی است و به دلیل تخلف، از طرف مافوق خود به ماموریتی فرستاده می‌شود که یک زندانی را همراهی کند.

آندو یکی از اولین فیلم‌هایی است که نوید محمدزاده در آن ایفای نقش کرده و مرضیه خوش‌تراش، توفیق راموز و عزیز ویسی دیگر بازیگران آن هستند و گلریز احتیاطی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.