به گزارش پارس نیوز، مهراب قاسم خانی در واکنش به دعوای مهناز افشار با حسن نوروزی نماینده مجلس، در صفحه اینستاگرام خود واکنش تندی نشان می‌دهد و اظهارات این سخنگوی کمسیون قضایی مجلس را بی‌منطق می‌داند.

مهراب قاسم خانی در حمایت از مهناز افشار و در انتقاد از این نماینده مجلس نوشت:

حمله تند مهراب قاسم خانی به نماینده مجلس

«جناب نوروزی عزیز. وقتی این جواب رو می‌دادید، یکم به منطقش هم فکر کردید؟ یا لذت با خاک یکسان کردن این مهناز افشاره باعث شد یادتون بره؟ البته میتونم حس کنم که یهو از این پاسخ انقلابی که به فکرتون رسید به هیجان اومدید، ولی کاش اقلاً قبلش با یکی که یکم از منطق سر در بیاره مشورت می‌کردید.

استاد جان، ممنون، فهمیدیم که شما پونصد تا کابل برق خوردید و با درد آشنا هستید، ولی واقعاً جای تبلیغ این روحیه انقلابی و معرفی شخصیت قهرمانانه‌تون اینجا نبود. تاوان درد شلاقی که شما تحمل کردید رو که قرار نیست دختران خردسال بدن. اون یه چیز دیگه ست، این یه چیز دیگه...

استاد گرامی، اون کابلی که شما دردشو تحمل می‌کردید، هیچ ارتباطی به دختری که قبل از تجربه لذت کودکی، باید درد زایمان رو تجربه کنه نداره. دردی که شما تحمل کردید، نتیجه انتخاب خود شما بوده؛ اما دردی که این کودکان تحمل میکنن انتخاب خودشون نیست... انتخاب شماست... متوجه شباهت خودتون با اون کابل برق نمیشید؟»