به گزارش پارس نیوز، محمدحسین لطیفی کارگردان سرشناسی که نامی آشنا برای مخاطبان سینما و تلویزیون است با سریال هایی پربیننده در میان مردم شناخته میشود. این کارگردان نام آشنا امسال با سریالی کمدی مهمان نوروزی تلویزیون میشود.

محمدحسین لطیفی که سابقه ساخت سریال های طنز سه در چهار ، پادری و دودکش را در کارنامه هنری اش دارد امسال هم با یک سریال طنز به تلویزیون می آید.

مر قانون سریال نوروزی محمدحسین لطیفی

محمدحسین لطیفی امسال با سریال مر قانون نوروز 98 را مهمان خانه های مردم در شبکه سه سیما است.

محمدحسین لطیفی و مهران غفوریان

محمدحسین لطیفی و مهران غفوریان در سریال مر قانون

مر قانون با حضور بازیگران سرشناس دنیای طنز در 15 قسمت نوروز 98 به شبکه سه سیما می آید و لحظات شادی را برای مخاطبان تلویزیون رقم خواهد زد.

مرجانه گلچین و یوسف تیموری

مرجانه گلچین و یوسف تیموری در سریال مر قانون

مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، هدایت هاشمی، ناهید مسلمی، اشکان اشتیاق، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و... بازیگران سریال نوروزی محمدحسین لطیفی را تشکیل میدهند.

رامبد جوان در کت جادویی

سریال کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی

طرفداران سریال های محمدحسین لطیفی او را با اولین ساخته تلویزیونی اش یعنی کت جادویی می شناسند. کت جادویی اولین سریال محمدحسین لطیفی در تلویزیون بود که سال 78 روی آنتن رفت و یکی از پربیننده ترین و ماندگارترین سریال های آقای کارگردان است.

محمدحسین لطیفی

محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون

همسایه ها دومین سریال محمدحسین لطیفی در تلویزیون بود که سال 80 از شبکه سه سیما پخش شد و بعد از بارها و بارها پخش از شبکه های مختلف همچنان جزو پربیننده ترین های تلویزیون است.

هومن برق نورد و امیرحسین رستمی

هومن برق نورد و امیرحسین رستمی در سریال دودکش

سفر سبز ، فرار بزرگ ، وفا ، صاحبدلان ، سه در چهار ، نردبام آسمان ،دودکش ، زمانی برای عاشقی ، تنهایی لیلا ، پادری ، سردلبران و مرقانون سریال های محمدحسین لطیفی در تلویزیون هستند که همگی جزو پربیننده های شبکه های مختلف بودند.

هدایت هاشمی و سپند امیرسلیمانی

هدایت هاشمی و سپند امیرسلیمانی در سریال مر قانون