به گزارش پارس نیوز، در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به 14 اسفند رسیدیم. درحالی که روزهایی تازه و نزدیک به فرارسیدن سالی نو را در پیش داریم ، شاید برایتان جالب باشد که بدانید کدام یک از هنرمندان کشورمان متولد نیمه دوم اسفند هستند.چهره های مشهور ایرانی

 

ما در این مطلب شما را با چهره های مشهور ایرانی متولد 14 اسفند و بیوگرافی کوتاهی از آنها آشنا میکنیم.

این چهره های مشهور ایرانی در 14 اسفند متولد شدند

نادر سلیمانی

نادر سلیمانی متولد 14 اسفند 1345 در آبادان یکی از بازیگران مجموعه های طنز سینما و تلویزیون میباشد. نادر سلیمانیفعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1375 با فیلم لاک پشت به کارگردانی علی شاه حاتمی آغاز کرد.

نادر سلیمانی

نادر سلیمانی بازیگر کشورمان در 14 اسفند متولد شد

او با بازی در مجموعه های تلویزیونی ساعت خوش و باغ مظفر به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید. نادر سلیمانی در سال 1389 در سریال پر طرفدار ستایش در نقش قاسم هندوانه فروش به ایفای نقش پرداخت.


محسن نامجو

محسن نامجو آهنگساز، خواننده، نوازنده سه تار، دوتار، گیتار و ترانه سرای ایرانی در 14 اسفند 1354 در تربت جام خراسان رضوی متولد شد.

محسن نامجو

محسن نامجو خواننده کشورمان در 14 اسفند متولد شد

محسن نامجو آموزش موسیقی را از نوجوانی با نت خوانی و آواز آغاز کرد و سپس ردیف موسیقی ایرانی را ابتدا نزد رضا شاکری و سپس نصرالله ناصح پور آموخت. به گفتهٔ خودش، وی در هفده سالگی نواختن سه تار را نزد فرامرز شکرخواه فرا گرفته است. اولین آلبوم رسمی محسن نامجو در 17 شهریور 1386 با نام ترنج منتشر شد.