به گزارش پارس نیوز،  فرانک گریلو بازیگر سریال فرار از زندان برای بازی در قسمت جدید فیلم سینمایی «محافظ مزدور» انتخاب شد و در این فیلم با رایان رینولدز و ساموئل جکسون همکاری خواهد کرد؛ سلما هایک نیز که سابقه نامزدی در اسکار را نیز دارد در این فیلم حضور خواهد داشت.

قسمت گذشته این فیلم که در سال ۲۰۱۷ اکران شده بود با بودجه ۳۰ میلیون دلاری، ۷۵ میلیون دلار در آمریکا در و در مجموع گیشه‌های جهانی ۱۷۶ میلیون فروش داشته است و پیش بینی می شود ساخت سری جدید این فیلم از ماه مارس (اسفند ۹۷) شروع شود.

قسمت جدید این فیلم سینمایی که همانند قسمت گذشته توسط پاتریک هیوز و بر اساس فیلم نامه تام اوکانر کارگردانی خواهد شد، داستان محافظی به نام میشل برایس (رینولدز) است که توسط جسکون برای انجام ماموریتی دعوت می شود. پیش بینی می شود گریلو در این فیلم به عنوان مامور پلیس بین الملل بازی خواهد کرد و به کمک شخصیت‌های این فیلم نیاز دارد تا از حملات سایبری در اروپا جلوگیری کند.

گریلو پروزه‌های دیگری نیز در سال ۲۰۱۹ خواهد داشت، او پیش از این در فیلم «دَنی بروک» که در آن مارگارت کوالی نیز بازی کرده است به ایفای نقش پرداخته است؛ این فیلم در ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) اکران شده بود. او همچنین در فیلم «جایگاه رئیس» در مقابل مل گیبسون و نائومی واتس بازی می کند.