به گزارش پارس نیوز، کنسرت بابک جهانبخش در کاشان برای دومین بار لغو شد. پیش از این قرار بود این برنامه روز ۲ اسفند برگزار شود که به علت همزمانی با سیاهپوش شدن شهر کاشان به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران مرزبان، برنامه لغو شده بود اما برنامه جایگزین نیز به دلایل نامعلومی لغو شد. 

در کانال‌های تلگرامی شایعه شده فرماندار شهرستان تحت تأثیر تهدیدهای یک جریان تندرو، حکم لغو مجوز کنسرت را صادر کرده و گویا آن مقام نیز حاضر نیست در این مورد با رسانه ها مصاحبه کند.

خبر به تعویق افتادن این کنسرت دیشب منتشر شد. در متن این خبر آمده است: «با اعلام مراجع ذی‌صلاح شهرستان، برای رعایت حرمت شهدای حادثه‌ی تروریستی اخیر زاهدان وخانواده‌ی محترم این عزیزان و ایام شهادت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) بنا به درخواست مردم دارالمومنین کاشان، اجرای موسیقی بابک جهانبخش از تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۷به تاریخ دیگری موکول می‌شود. تاریخ اجرای موسیقی بابک جهانبخش اعلام خواهد شد.»

صادق صدقگو روزنامه‌نگار کاشانی در صفحه ایسنتاگرامش به فرماندار کاشان متذکر شده که برگزاری قانونی کنسرت‌ها خط قرمز دولت است، و برگزار نشدن کنسرت جهانبخش در کاشان قطعا حاشیه‌هایی به همراه خواهد داشت.

صدقگو خطاب به فرماندار نوشته است: «شما به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ببینید کدام طرف ایستاده‌اید در کنار دولت و همراه مردم هستید یا..‌‌.»

شهریور سال گذشته هم کنسرت محسن یگانه در این شهر لغو شده بود.