به گزارش پارس نیوز، پریناز ایزدیار به همراه امیر جدیدی در اکران مردمی فیلم هت تریک در سینما آستارا حضور یافت این دو بازیگر در اکران این فیلم در سینما آزادی نیز حضور داشتند. گفتنی است ماهور الوند برای این فیلم سینمایی در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شده است. ماهور الوند نیز در اکران های مردمی این فیلم حضور داشته است. 

اکران مردمی فیلم هت تریک

اولین پوستر فیلم سینمایی «هت تریک» به نویسندگی و کارگردانی رامتین لوافی و تهیه کنندگی مجید مطلبی با طراحی عرفان بهکار رونمایی شد.

«هت تریک»  در سینماهای سراسر کشور اکران می شود ،همچنین طراحی لوگو فیلم را حمید حمیدی بر عهده داشته است. امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، ماهور الوند و صابر ابر بازیگران اصلی «هت تریک» هستند.

لازم به ذکر است فیلم «هت تریک» در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن ( ماهور الوند) و بهترین فیلمنامه ( رامتین‌ لوافی) شد.

فیلم هت تریک

پریناز ایزدیار در اکران هت تریک

فیلم هت تریک

امیر جدیدی بازیگر هت تریک

فیلم هت تریک

پریناز ایزدیار و امیر جدیدی

داستان فیلم هت تریک

لیدا (با بازی پریناز ایزدیار) به همراه شوهر خود یعنی فرزاد (با بازی امیر جدیدی) در یک مهمانی حوالی اطراف پایتخت هستند و به همراه کیوان (با بازی صابر ابر) که دوست مشترک این زوج است تصمیم می‌ گیرند که از مهمانی بروند.

فیلم هت تریک

امیر جدیدی

فیلم هت تریک

پریناز ایزدیار

کیوان دوست دختر جدید خود به نام رها (با بازی ماهور الوند) را نیز با خود آورده و نتیجه این می‌شود که این دو زوج با همدیگر به سمت تهران بر می‌ گردند. ماشین آنها در راه برگشت به یک شخص یا یک چیز اصابت می‌ کند ولی جوان‌ ها از ترس فرار می‌ کنند. فرزاد که راننده ماشین بوده، بیشتر از همه استرس دارد و در برابر داد و قیل‌ های زنش مقاومت می‌ کند.

فیلم هت تریک

اکران فیلم سینمایی هت تریک در سینما آزادی

فیلم هت تریک

امیر جدیدی , رامتین لوافی , ماهور الوند

فیلم هت تریک

ماهور الوند و امیر جدیدی