به گزارش پارس نیوز ، اصغر سمسارزاده بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، علاوه بر حضور در برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» بیش از یک سال است که مشغول ایفای نقش در نمایش آزاد «روحش بالاس خودش کماس»به کارگردانی بهزاد محمدی در اریکه ایرانیان است.

او در گفت‌وگو با خبرنگاری درباره فعالیت‌های خود بیان کرد: از هفته آینده ضبط مجموعه نوروزی «صبح جمعه با شما» را آغاز خواهیم کرد که احتمالا از اول فروردین تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

بازیگر «گشت ارشاد» همچنین ادامه داد: علاوه بر این در یک اپیزود از سریال محکومین به ایفای نقش پرداختم که برای اولین بار است که نقش جدی بازی می‌کنم و از این حضور نیز راضی هستم. این سریال هم متن خوبی دارد و هم کارگردان آن بسیار آشنا و مسلط به کار است.

سمسارزاده در ادامه گفت: مدتی قبل فیلم سینمایی «دیده شده» را بازی کردم که این کار بیشتر جنبه هنری دارد و درباره بازیگری است که موفق شده از جشنواره برلین جایزه بگیرد، اما به دلیل عدم توجه به او مجبور است در فیلم‌های سطح پایین‌تری بازی کند. از آنجایی که کارگردان و تهیه کننده کار دغدغه اکران ندارند فیلم بیشتر برای حضور در جشنواره‌های خارجی ساخته شده است.