به گزارش پارس نیوز، به تازگی سه مجری باسابقه تلویزیون در سه شبکه مختلف، رفتارهای عجیبی از خود نشان داده‌اند که باعث ناراحتی مخاطبان تلویزیون شده است. روز شنبه در مسابقه «چهل ستاره»، وقتی شرکت‌کننده خودش را معرفی کرد و گفت معلول است، بهمن هاشمی از او پرسید: «یعنی اصلا حرکت نمی‌کنی؟» و ناگهان خنده‌‌ای کرد! این سؤال عجیب و واکنش نامربوط بهمن هاشمی باعث شده مخاطبان از رفتار او حیرت‌زده شوند و واکنش‌های منفی فراوانی نشان بدهند.

پیش از این اتفاق، ماجرای حضور زوجی که 27 بار تقاضای طلاق داده بودند در برنامه «فرمول یک» جنجال‌های زیادی به پا کرده بود که هنوز هم با گذشت چند روز و توضیحات علی ضیا، همچنان این حواشی ادامه دارد. علاوه بر این دو اتفاق، هفته گذشته طرح سوال نژادپرستانه‌ای در مسابقه «جدول» هم باعث توبیخ و برکناری حامد حاجیلو مجری این مسابقه شد. اگر چه در مورد اتفاقی که در این مسابقه افتاد، مقصر اصلی تهیه‌کننده (و طراح سؤال) برنامه بود یا در مورد برنامه «فرمول یک» تقطیع بخش کوتاهی از صحبت‌های آن زوج باعث شده بود ماجرا وارونه جلوه داده شود، اما مسئله مشترک درخصوص هر سه اتفاق، واکنش نامناسب مجری در لحظه بحرانی است. تأیید و تأکید حامد حاجیلو درباره این که نژاد آریایی «نژاد برتر» میان سفیدپوستان است، یا لبخندهای نابه جای علی ضیا در لحظاتی که مهمان برنامه از 27 بار کتک زدن همسرش می‌گفت، یا همین خنده بی‌دلیل بهمن هاشمی، نمونه‌های این واکنش نامناسب هستند.

مشکل اصلی این جاست که از حامدحاجیلو و علی ضیا که جوان‌تر هستند، تا بهمن هاشمی که سن‌وسالی از او گذشته و تجربه بیشتری در اجرا دارد، هر سه در لحظات حساس و بحرانی نمی‌توانند واکنش مناسبی نشان دهند، به همین دلیل با رفتار غیرحرفه‌ای خود، عموم مخاطبان را خشمگین می‌کنند و باعث و بانی واکنش‌های منفی می‌شوند.