به گزارش پارس نیوز، شقایق دهقان بازیگر نقش خانم شیرزاد یکی از شخصیت های محبوب سریال ساختمان پزشکان است که روز گذشته پا به سن 40 سالگی گذاشت. بازیگر طناز سریال های تلویزیون همسر مهراب قاسم خانی نویسنده سرشناس است و این زوج سالهاست که در کنار هم زندگی میکنند.تولد شقایق دهقان

 

مهراب قاسم خانی همسر نویسنده خانم بازیگر با انتشار پستی تولد شقایق دهقان را تبریک گفت.

تبریک ویژه مهراب قاسم خانی برای تولد شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی به مناسبت تولد 40 سالگی همسرش به روز کرد.

تولد شقایق دهقان

تولد 40 سالگی شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون

مهراب قاسم خانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : همسر جان درخشان، تولدت خیلی خیلی مبارک....

پ.ن اول:طفلی شقایق توی تولد خیلی بد شانسه. من آذر به دنیا اومدم، نویان و پیمان دی، خواهرش و نیروانا بهمن. در نتیجه هر سال به تولد شقایق که میرسیم، فقیریم و مجبوریم کادوی اقتصادی بخریم.

پ.ن دوم:البته همونطور که توی این سریالا و برنامه های آموزنده تلویزیونی میگن، ارزش کادو به احساس و عاطفه و بار معنویشه، نه به قیمتش.

پ.ن سوم:منم به خاطر این که تولدم افتاده اول صف، مجبورم با گذشت و فداکاری کادو هایی رو قبول کنم که گرون ترن، ولی ارزش معنوی و عاطفی کمتری دارن.

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

عکسهای شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان از آن دست زوج های بی حاشیه ای هستند که نزدیک به 15 سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد و حاصل این ازدواج پسری به نام نویان است.

شقایق دهقان و همسرش

شقایق دهقان در کنار مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی نویسنده طناز کشورمان است که اغلب ما او را با کارهای طنزی چون شب های برره ، پژمان ، نقطه چین ، پاورچین ، مرد هزار چهره و ... می شناسیم.

شقایق دهقان بازیگر سریال های طنز تلویزیون همسر مهراب قاسم خانی است که 4 اسفند 1357 در آلمان متولد شد و اغلب در کارهای طنز توانست هنر بازیگری اش را در معرض دید همه قرار دهد.

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی در کنار همسرش شقایق دهقان

شقایق دهقان بازی در سریال هایی چون پاورچین ، کوچه اقاقیا ، شبهای برره ، این سه نفر ، مرد هزارچهره ، مسافران ، زن بابا ، ساختمان پزشکان ، دزد و پلیس ، پژمان و .... را در کارنامه هنری اش دارد.