به گزارش پارس نیوز، بازیگر سریال «پایتخت» گفت: امسال «پایتخت ۶» نداریم بلکه قرار است فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای تولید شود. هنوز داستان را نمی‌دانم، اما در گفتگو با محسن تنابنده وی گفت کهمی‌خواهم ۹۰ دقیقه مردم قهقهه بزنند.
هومن حاجی عبداللهی در خصوص حضور در مجموعه سریال پایتخت گفت: «پایتخت» و عواملش تقریبا جزو خانواده خصوصی من شده، خانواده‌ای که وابستگی عاطفی به آن دارم.
وی بیان کرد: در این سریال با اینکه کار بسیار سخت است و اتفاقاتی که برای افراد روی می‌دهد، ماجرا‌ها و لوکیشن‌ها خیلی طاقت‌فرساست، اما احساس می‌کنم کنار مادر، خواهر و برادرم می‌توانم کار کنم و همین می‌تواند سختی‌ها را کمتر کند.
این بازیگر درباره حضورش در «پایتخت» گفت: انشالله در این سریال هم حضور خواهم داشت. من در سریال «نون خ» به شدت درگیر هستم بنابراین دو گروه تولید سریال‌های «پایتخت» و «نون خ» در حال هماهنگی زمانی برای حضورم در سریال‌ها هستند. امیدوارم این تعامل باعث حضورم در «پایتخت» شود.
وی درباره ساخت «پایتخت» گفت: امسال «پایتخت ۶» نداریم بلکه قرار است فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای تولید شود. هنوز داستان را نمی‌دانم، اما در گفتگو با محسن تنابنده وی گفت که می‌خواهم ۹۰ دقیقه مردم قهقهه بزنند.
حاج عبداللهی درباره سریال «نون خ» که برای نوروز امسال تولید می‌شود بیان کرد: هر کار جدید که انجام می‌دهیم به فراخور حالش تجربیات جدیدی به دست می‌آوریم که شاید برای اولین بار باشد که آن را تجربه می‌کنیم.
وی اظهار کرد: علت اصلی پذیرش همکاری در سریال «نون خ» به خاطر ویژگی‌هایی است که سعید آقاخانی دارد. 
این بازیگر تلویزیون بیان کرد: من با آقاخانی راحت کار می‌کنم، وی آدمی است با کمترین ترس‌ها، سعید آقاخانی خیلی جسور و با اخلاق است و بدون کمترین اضطرابی کارش را انجام می‌دهد و من در کنار این آدم بیشتر حالم خوب می‌شود و اعتماد به نفس می‌گیرم.
وی تصریح کرد: نقشم در سریال «نون خ» بسیار متفاوت بود و همین امر علت دیگری پذیرش برای این همکاری شد. فکر می‌کنم برای هر بازیگر در طول عمر بازیگری‌اش این امکان وجود نداشته باشد که در چنین نقشی بازی کند. ضمن اینکه همیشه هم سریال «پایتخت» وجود ندارد و ما باید کارمان را انجام دهیم.