به گزارش پارس نیوز، اقدام عجیب یک سلبریتی در حمایت از برخی متهمان امنیتی که مسبوق به سابقه هم بوده است، ظاهراً به دلیل عدم‌برخورد لازم و همسطح با اقدامات وی در موارد گذشته و همچنین در روزهایی که مردم کشور سوگوار شهادت مظلومانه پاسداران حفظ امنیت هستند، زمینه‌ساز وقاحت بیشتر این فرد شده است.

دستگاه‌های امنیتی، قضائی و نظارتی باید یک بار برای همیشه با این سلبریتی خودشیفته که در عوض کردن جای جلاد و شهید اصرار عجیبی دارد تکلیف خودشان و مردم را معلوم کنندمهناز افشار به عنوان یک بازیگر، در حرکتی معنادار اقدام به حمایت از عناصر بازداشتی مرتبط با سازمان‌های جاسوسی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کرده که هم‌کیشان آن‌ها چند روز قبل در به شهادت رساندن ۳۰ نفر از نیروهای مرزبانی سپاه پاسداران اقدام کردند. وی با انتشار یک عکس دو نفره با اسماعیل بخشی، یکی از عوامل اجرایی اقدامات ضدامنیتی ناقض قانون برخی دولت‌های سایه‌نشین و مخالف نظام جمهوری اسلامی سعی کرده است همچنان این مجرم امنیتی و خودش را دلسوز و قربانی نمایش بدهد. افشار در این پست مجازی نوشته است: «همون روز مصاحبه بعدش آمد سر صحنه همین فیلم آخرم. به بچه‌های گروه گفت: حقوقتون سر جاشه؟ راضی هستین؟ منم بهش گفتم خیالت راحت، من حواسم بهشون هست. اون آدمی که من می‌شناختم و دیدم یک انسان دلسوز و حافظ حقوق کارگران بود.»

 

قطعاً برای خانواده شهدای امنیت و انقلاب در حالی که سوگوار و داغدیده فرزندان و همسران غیرتمندشان هستند، ترکتازی و دهن‌کجی کسانی مثل مهناز افشار و… به امنیت کشور و اعلام همراهی با مجرمان امنیتی در قالب انتشار عکس، فیلم، پیام و… غیرقابل پذیرش خواهد بود.واقعیت این است که در منظر خانواده شهدای حفظ امنیت این سطح از گستاخی و رفتارهای ضدامنیتی یک سلبریتی و سکوت دستگاه‌های نظارتی عجیب به نظر می‌رسد، هر چند سعه صدر و مظلومیت جمهوری اسلامی تازگی ندارد، اما نباید این منش مداراگونه برای برخی جور دیگری تعبیر شود. نکته اینکه چند وقتی است مهناز افشار با ضریب دادن به برخی اخبار در مورد افراد، اتفاقات و جریان‌های مخل امنیت کشور سعی دارد همچنان خودش را در قامت یک اپوزیسیون درون نظام و فعال مدنی و سیاسی نمایش بدهد. این بازیگر سینما چند وقت پیش و به دلیل تبلیغ خلاف قانون و اصول و قواعد پزشکی نوعی آمپول برای افراد معتاد و دارای سوءمصرف مواد مخدر که بنابر اظهارات کارشناسان استفاده و تجویز نادرست آن توسط افراد غیرمتخصص و غیرمتبحر به مرگ مصرف کننده منجر خواهد شد به یک ناامنی اجتماعی علیه مردم دست زد و البته برای ارائه توضیحات و اعلام اخطار به وی از سوی دستگاه قضا فراخوانده شد. مهناز افشار بعد از نشت خبر احضارش توسط دستگاه قضا و اخذ تعهد کتبی از وی جهت عدم تکرار اقدامات مشابه غیرقانونی و غیرتخصصی، در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی سعی کرد با انتشار چند پست اینترنتی قضیه را تا حد یک شوخی تنزل بدهد، اما اوج تفکر و سقف نگاه وی که نشان‌دهنده عمق تفکرات و سوادش بود در قضیه راهپیمایی میلیونی و عظیم اربعین حسینی دیده شد؛ جایی که وی با هشتگ «حب الایران یجمعنا» در مقابل هشتگ حب الحسین یجمعنا سعی کرد مثلاً خودش را یک ایرانی ملی‌گرا نشان بدهد. غافل از اینکه نمی‌توان از یک سو خود را دوستدار وطن جازد و از سویی دیگر دست به اقدامات ضدملی و ضداجتماعی زد. اساساً مردم کشورمان در جهت حراست و تحفظ از معتقدات دینی و مذهبی‌اش است که در مقابل غدارترین و کینه‌توزترین دولت‌های مستکبر غربی و شرقی به همراه اذناب منطقه‌ای آن‌ها قد علم کرده و ایستاده است.


این بازیگر سینما که به واسطه ازدواج با فرزند یکی از مسئولان دولتی سابق بیش از گذشته مورد توجه برخی رسانه‌های زرد قرار گرفته است سعی دارد به غیر از بازیگری، خودش را در قامت یک چهره جهان‌وطن و طرفدار آزادی نیز نشان بدهد، هر چند مهناز افشار و دیگر دنبال‌کنندگان وی در فضای مجازی به خوبی می‌دانند که نزد همه ملل و دول جهان کشتار افراد از جمله کودکان و زنان بی‌دفاع چه با اتوبوس، چه با میلگرد عاج‌دار، چه با سلاح‌های امریکایی و اسرائیلی که توسط برخی مرتجعان منطقه انجام می‌شود، محکوم است و خوب است که ایشان نیز کمی چشمانشان را باز کنند و جنایت‌های منطقه‌ای علیه ملت‌های مظلوم منطقه را ببینند یا دست کم نسبت به ظلم و تحریم‌های ظالمانه و کشتار ملت ایران حساسیت نشان بدهند.

توصیه اصلی به ایشان این است که اطلاعات خود را به جای ضدانقلاب از کانال‌های ملی و میهنی دلسوز بگیرند تا به انحراف و گمراهی کشیده نشوند، در غیر این صورت به نظر می‌رسد دستگاه‌های امنیتی، قضائی و نظارتی باید یک بار برای همیشه با این سلبریتی خودشیفته که در عوض کردن جای جلاد و شهید اصرار عجیبی دارد تکلیف خودشان و مردم را معلوم کنند، چه اینکه قطعاً برای خانواده شهدای امنیت و انقلاب در حالی که سوگوار و داغدیده فرزندان و همسران غیرتمندشان هستند، ترکتازی و دهن‌کجی کسانی مثل مهناز افشار و… به امنیت کشور و اعلام همراهی با مجرمان امنیتی در قالب انتشار عکس، فیلم، پیام و… غیرقابل پذیرش خواهد بود.