به گزارش پارس نیوز، پوران درخشنده نوشت:
...یادآوری خوبی ، برای خوبی، دریافت تندیس مهربانی در سال گذشته کرمانشاه در کنار عزیزانی که مهربانی را پاس میدارند و خودشان سمبل و معنای واقعی مهربانی هستن که جستجو میکنن مهر بانی‌های انسانی را ممنون....
‍ #پوران_درخشنده 
#ستاره_درخشان_سینما_ایران

AndroidOnlineNewsImage (8)


سینما آنقدر عمق و غناو شکوه دارد که بتوان کارگردان این عرصه را صاحب اندیشه هایی ولا دانست.آثار زیبا و ماندگار که کارگردانان خلق کرده اند بیش از آنکه تبلور روح هنری دوران خود باشند،نشان از ذهن باز و عظمت روح این کارگردانان سینما دارد.

۷ فروردین ۱۳۳۰ کرمانشاه،طلوع ستاره ای را به خود دید که بعدها، درخشندگی اش تا آن سوی مرزها و اقیانوس ها نیز پر کشید...
#پوران_درخشنده، مهربانوفیلمسازکورد، نویسنده،تهیه‌کننده و کارگردان است فارغ‌التحصیل سینما با گرایش کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما که دارای لوح افتخار درجه یک هنری معادل دکتری ازوزارت فرهنگ و ارشاد است.
مطلب فوق متعلق به اوست. او که خود تمام عیار #دغدغه_اجتماعی دارد و این را بیش از همه با فیلم های #طاعون در آغازین روزهای فعالیتش در تلویزیون تا #شوکران، و #هیس، #دختران_فریاد_نمی زنند، ثابت کرده است...
این اواخر او #پرنده_خوشبختی اش را به بیابان #سرطان، رسانده است تا راوی درد کودکان سرطانی باشد...
#کمپین_مهربانی_های_کوچک_جوانرود مفتخر گردیددرضیافت افطاری درمنزل خانواده مهربان و خیر مهندس شکری محضرآن #ستاره_کرمانشاهی، برسدوبه پاس چند دهه #مهربانی و #سخاوت_هنری اش، تندیس مهرآفرین بزرگ تقدیمش دارد.