به گزارش پارس نیوز، کنسرت محسن ابراهیم‌زاده خواننده پاپ کشورمان در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر ۲۹ بهمن ماه با تاخیر ۲۶ دقیقه ای و در ساعت ۲۱:۵۶ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

این خواننده پس از اجرای «پای ثابت» و ضمن عرض سلام و خوشآمد به حضار عنوان کرد: خوشحالم که شما را در این قاب زیبا می بینم و این برای من سعادتی است. همانطور که می دانید اجرای امشب مربوط به جشنواره موسیقی فجر است و این برای اولین بار است که من در این جشنواره شرکت می کنم از همین رو امیدوارم مقام خوبی را کسب کنیم هرچند می دانم که خیلی ها از من بهتر هستند ولی به هر حال این افتخار را دارم که در خدمت شما باشم.

وی افزود: تخصص من این است که انرژی های شما را بیرون بکشم و از خدا می خواهم همان محسنی باشم که شما می خواهید.

ابراهیم‌زاده در ادامه ضمن اجرای قطعه «شبگرد» و «تیمار» گفت: خیلی از عزیزان بر این عقیده هستند که محسن ابراهیم‌زاده پارتی کلفتی داشت که در استادیوم آزادی در میان صدهزار نفر خواند باید بگویم بله من پارتی کلفتی دارم که نام او خداست البته من هم هیچگاه از یاد او غافل نشده‌ام.

این خواننده پاپ سپس قطعه «غلاف» و «بوی بارون» را اجرا کرد و ادامه داد: من همیشه در کنسرت هایم سعی می کنم اضافه کاری کنم که البته وظیفه من است چون ما این کار را می کنیم تا شما بیشتر از کنسرت خوشتان بیاید.

وی در ادامه عنوان کرد: امشب سعی کردم موزیک هایی را انتخاب کنم که اکثریت دوست داشته باشند. حالا دوست دارم موزیکی را بخوانم که بسیار عاشقانه است و این موزیک را تقدیم به کسانی کنم که یک روز کنار ما بودند اما پر کشیدند و رفتند و جایشان خالی است. همه ما طعم تلخ جدایی و دوری را کشیده ایم پس بهتر است تا زنده هستیم همدیگر را دوست داشته و به یاد هم باشیم.

وی پس از بیان این جملات، قطعه‌ «شب های دیوونگی» را خواند.

ابراهیم‌زاده سپس اظهار کرد: من مدت طولانی استراحت کردم ولی همچنان طول درمان را سپری می کنم و صدایم هنوز خوب نشده است. همانطور که می دانید طی چند روز گذشته تعدادی عزیز شهید شدند؛ افرادی که برای حفاظت کشورمان از میان ما رفتند، برای شادی روحشان که برای امنیت ما جان خود را از دست دادند، دعا کنید.‌ از طرف خودم و گروهم به خانواده این شهیدان تسلیت می گویم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به کسانی که از همان ابتدا درخواست اجرای قطعه «دونه دونه» را داشتند، گفت: به همه مقدسات این قطعه را اجرا می کنم تنها در صورتی «دونه دونه» را نمی خوانم که زلزله یا طوفان بیاید و برج میلاد را از جا بکند یا قلبم بایستد و بمیرم.

این خواننده پاپ در ادامه «گرداب» و «میشی فداش» را اجرا کرد.

خالق «بوی بارون» در ادامه تِرَک «برداشت رفت» را اجرا کرد و یادآور شد: مهدی کرد پیش از این مدیر برنامه های مرحوم مرتضی پاشایی بود و حالا  تهیه  کننده آثار من و مانند کریستف کلمپی است که من را کشف کرده است.

ابراهیم زاده در ادامه قطعه «دونه دونه» را در میان استقبال مردم خواند.

وی در پایان ضمن اجرای قطعه «گل پونه» اظهار کرد: منتظر موزیک جدیدی با نام «یکی یه دونه» باشید.