به گزارش پارس نیوز، ستاره ها همیشه در کمین دوربین خبرنگاران و توجهات مردم قرار دارند، می خواهد یک رابطه عاطفی تازه باشد یا راه اندازی کسب و کاری جدید، آنها هیچگاه از نگاه منتقدانه اطرافیانشان در امان نیستند. اگر چه برخی از ستاره ها دوست دارند که جزییات زندگی شان را در اختیار مردم قرار دهند و همیشه در مرکز توجه باشند اما برخی دیگر ترجیح می دهند که زندگی خصوصی شان را آرام و به دور از حاشیه نگه دارند. اگر دوست دارید با ستاره هایی که از زندگی شخصی شان کلمه ای حرف نمی زنند آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

کری واشینگتن

ستاره های پنهان کار هالیوودی را بشناسید

یکی از ستاره هایی که از زندگی خصوصی اش حرفی نمی زند، کری واشینگتن می باشد. او را می توان ملکه حریم خصوصی دانست. او ازدواج کرد و پس از آن هم صاحب دو فرزند شد اما هیچکس نفهمید. به راستی او چگونه توانست به مدت 9 ماه شکم بزرگ خود را از دید مردم پنهان کند؟ البته کری واشینگتن از ابتدا چنین شخصیت محافظه کارانه ای نداشت. او در گذشته در مصاحبه ای گفت: «من در مورد رابطه عاطفی ای هیچ چیز را از هوادارانم پنهان نمی کنم» اما پس از گذشت سالها فهمید که چنین سبک زندگی را نمی پسندد، از این رو تصمیم گرفت که اطلاعات کمتری را در مورد زندگی خصوصی اش با دیگران به اشتراک بگذارد.


ساندرا بولاک

ستاره های پنهان کار هالیوودی را بشناسید

پس از این که ماجرای جدایی ساندرا بولاک از همسرش به گوش رسانه ها رسید و فراگیر شد، او تصمیم گرفت که سبک زندگی آرام تری را پیش بگیرد. آیا شما دوست دارید هر صبح که بیدار می شوید مسائل خصوصی زندگی تان، مثل مسئله آزاردهنده طلاق، را تیتر روزنانه ها و مجلات ببینید؟ او در آن دوران سختی های زیادی را تحمل کرد، از این جهت به خودش قول داد که دیگر در مورد زندگی شخصی اش اشتباه نکند. حال او تبدیل به آدمی شده که در مورد مسائل خصوصی زندگی اش به خصوص همسر و دو فرزندانش، کلمه ای سخن نمی گوید. مطمئنا او دوست دارد که از خود و خانواده اش در مقابل چشم مردم محافظت کند.


کری هیلسون

ستاره های پنهان کار هالیوودی را بشناسید

کری هیلسون خواننده و ترانه ‌سرای آمریکایی است. او هنگامی خود را به‌ عنوان یک ترانه ‌سرا شناساند که به ‌عنوان عضوی از گروهی از نویسندگان و تهیه کنندگان با نام گروه کلاچ در دهه ۲۰۰۰، برای هنرمندانی مانند بریتنی اسپیرز، سی ‌یرا، جنیفر لوپز، بیانسه، لوداکریس و آشر ترانه می ‌نوشت. اگر چه او در دنیای موسیقی شهرت زیادی دارد اما ما از زندگی خصوصی او چیز زیادی نمی دانیم. زمانی که صحبت از کار هنری می شود، کری هیلسون اولین نفری ست که در صحنه حاضر شده و سخت کار می کند اما وقتی در مورد زندگی خصوصی اش از او می پرسند، او عقب می کشد و لب تر نمی کند. ما از روابط عاطفی او چیز زیادی نمی دانیم تنها در این حد که او در سال 2016 با سرج ایباکا به مدت یک سال و در سال 2017 با یک ورزشکار معروف وارد رابطه عاطفی شد که آن هم دوام زیادی نداشت. زمانی که صحبت از زندگی خصوصی کری می شود، او خیلی محتاط رفتار می کند و هر اطلاعاتی را بروز نمی دهد. در واقع او در این زمینه بسیار آرام و کم حرف است.


مت دیمون

ستاره های پنهان کار هالیوودی را بشناسید

مت دیمون بازیگر، فیلمنامه ‌نویس و تهیه ‌کننده آمریکایی است. دوران حرفه ‌ای او از زمانی شروع شد که با همراهی بن افلک در فیلم «ویل هانتینگ خوب» به عنوان نویسنده فعالیت و جایزه اسکار بهترین نمایشنامه اصلی را کسب کرد. مت دیمون ستاره فعالی ست که به متفاوت بودن نقش ‌هایش در فیلم‌ های مختلف شناخته شده ‌است اما زمانی که صحبت از زندگی شخصی او می شود، شخصیت او به فردی آرام و کم حرف تغییر می یابد. مت دیمون یک همسر و 4 فرزند دارد اما هیچگاه در مورد آنها در مصاحبه هایش حرفی نزده است. اینطور که پیداست او خوب می داند که رازهایش را چگونه پنهان کند.


جنت جکسون

ستاره های پنهان کار هالیوودی را بشناسید

جنت جکسون خواننده، رقصنده، ترانه ‌سرا و هنرپیشه اهل آمریکا است. برخلاف برادرش، مایکل جکسون، او سعی کرد که زندگی شخصی اش را به دور از حاشیه نگه دارد. شاید کمتر کسی بداند که او 5 سال است که با ویسام آل مانا ازدواج کرده و در سن 50 سالگی صاحب 1 فرزند شده است. جنت جکسون پس از طلاقش از همسر قبلی، سعی کرد که آرامش را بار دیگر به زندگی شخصی اش بازگرداند. به همین دلیل مدت ها از چشم عموم مردم دور ماند تا بتواند خودش را پیدا کند اما گویا این سبک زندگی به مذاق اش خوش آمد زیرا از آن به بعد دیگر هیچ اطلاعاتی را از زندگی شخصی اش فاش نکرد.


ناتالی پورتمن

ستاره های پنهان کار هالیوودی را بشناسید

یکی دیگر از ستاره های هالیوودی که در دهه 90 درخشید و هچیگاه هم از شهرت و محبوبیت اش کم نشد، ناتالی پورتمن است. برای ستاره بزرگی چون ناتالی عجیب است که نخواهد از زندگی شخصی اش حرفی بزند. جالب تر این که او حتی به تیم روابط عمومی اش هم این اجازه را نمی دهد که اطلاعاتی از حریم شخصی او را در اختیار رسانه ها قرار دهند. با این اوصاف، هواداران او برای دیدنش تنها باید فیلم های او را ببینند.


فرانک اوشن

ستاره های پنهان کار هالیوودی را بشناسید

فرانک اوشن خواننده و ترانه ‌سرای اهل نیواورلئان آمریکا و عضو سوپر گروه هیپ هاپ «آد فیوچر» است. او در ابتدا به طور مخفی ترانه‌ سرایی جاستین بیبر و جان لجند را می‌ کرد اما در سال ۲۰۱۰ دو ترانه منتشر کرد که هر دو به موفقیت تجاری دست یافتند. او یکی از بهترین موسیقیدانان قرن 21 می باشد که مانند بسیاری از ستاره های دیگر زندگی خصوصی اش را از زندگی حرفه ای اش جدا کرده است به طوری که هوادارانش هم در مورد روابط عاطفی او چیزی نمی دانند. البته این محافظه کاری کمی به زندگی حرفه ای او نیز نفوذ کرده، به طوری که او حتی قبل از انتشار آلبوم اش، کوچک ترین اطلاعاتی در مورد آن نمی دهد.


رایان گاسلینگ

ستاره های پنهان کار هالیوودی را بشناسید

رایان گاسلینگ جزو ستاره هایی ست که میان زندگی شخصی و ستاره بودن اش تعادل برقرار کرده است. اگر چه او دوست دارد که در مورد کارش با دیگران صحبت کند اما زمانی که بحث زندگی خصوصی به میان می آید، او سکوت را به هر چیز دیگری ترجیح می دهد. مدت ها طول کشید تا رسانه ها بفهمند که او با اوا مندس وارد رابطه ای عاطفی شده است. بدتر از آن این که هنوز کسی در مورد ازدواج او مطمئن نشده بود که او 2 فرزند خودش را هم به دنیا آورد. اما دلیل این که رایان انقدر در مورد زندگی خصوصی اش محافظه کار است چیست؟ واضح است، او شخصیت آرامی دارد و سعی می کند که زندگی شخصی اش را از حاشیه های اطرافش دور نگه دارد.


رابرت پتینسون

ستاره های پنهان کار هالیوودی را بشناسید

رابرت پتینسون بازیگر، مدل، نوازنده و تهیه‌ کننده انگلیسی است که بیشتر به بخاطر ایفای نقش اش در فیلم سینمایی «گرگ و میش» به شهرت رسید. شهرت ناگهانی او و علاوه بر آن رابطه اش با کریستین استورات باعث شد که او برای مدتی بر سر زبان ها بیفتد. از آنجا که او تا قبل از آن دوران زندگی آرام و به دور از حاشیه ای داشت، تحمل آنهمه فشار برایش سخت بود. از این رو تصمیم گرفت که رابطه های بعدی اش را در خفا نگه دارد. آیا از نامزدی او در سال 2015 چیزی می دانید؟ اگرچه جدا کردن زندگی شخصی از زندگی حرفه ای برای ستاره هایی چون رابرت سخت است اما او تلاش اش را می کند.