به گزارش پارس نیوز، 

تعداد مادران مشهوری که پس از جدایی از همسرانشان مسئولیت بزرگ کردن فرزندان را به عهده گرفته اند، زیاد است اما این بدین معنی نیست که پدران از این کار سر بار می زنند. در واقع تعداد زیادی از ستاره های مرد هالیوود تنهایی مسئولیت بزرگ کردن فرزندان شان را به عهده گرفته اند. در ادامه با برخی ای این پدران مجرد آشنا می شویم.

1. تام کروز

پدران مشهوری که تنهایی بچه بزرگ می‌کنند!

شکی نیست که تام کروز یکی از مشهورترین ستاره های جهان در دنیای سینماست. او برای رسیدن به این موقعیت، تلاش زیادی کرده است اما این دلیلی برای نادیده رفتن خانواده اش نمی باشد. در واقع او هیچوقت خانواده خود را فدای شغلش نکرد.

تام کروز در حال حاضر یک پدر مجرد است. او و همسرش نیکول کیدمن، 2 کودک را به فرزند خواندگی پذیرفتند اما زمانی که رابطه آنها بهم خورد، نیکول کیدمن رابطه خود را با فرزندانش نیز کم کرد. او حتی اعتراف کرد که فرزندانش او را «مادر» صدا نمی زنند! از این رو تام خودش به تنهایی مسئولیت بزرگ کردن آنها را به عهده و در مواقع نیاز از دو خواهرش کمک می گرفت.

تام پس از جدایی از همسر سومش، کیتی هولمز، صاحب فرزند دیگری به نام سوری شد اما دادگاه حضانت او را به مادرش سپرد. گزارشات حاکی از آن است که تام پس از آن ماجرا خودش را با کار درگیر کرد به طوری که حتی وقت کافی برای دیدار با سوری نداشت.


2. جانی دپ

پدران مشهوری که تنهایی بچه بزرگ می‌کنند!

جانی دپ از همسرش، ونسا پارادایس، 2 فرزند دارد. پس از جدایی آنها در سال 2012، دپ مسئولیت بزرگ کردن فرزندان را به عهده گرفت و آنها را نزد خودش نگه داشت. در آن زمان لیلی در اوایل دوران نوجوانی بود و جک تنها 10 سال داشت. علاقه دپ به فرزندانش را نمی توان نادیده گرفت. دوستان نزدیک او اعتراف می کنند که او برای بچه هایش چیزی کم نمی گذاشت. به عنوان مثال در سال 2007، زمانی که لیلی از بیماری عفونت کلیه رنج می برد، جانی تمام مدت را در بیمارستان گذارند. اگر چه دکترها توانستند مشکل او را برطرف کنند اما جانی دپ از این که دو فرزندش مجبور شدند مدتی را در بیمارستان و کنار بیماران دیگر و در شرایط بدی بگذرانند، افسردگی گرفت.


3. آشر

پدران مشهوری که تنهایی بچه بزرگ می‌کنند!

در سال 2009 زمانی که آشر از همسرش، تامکا فاستر، جدا شد به مدت 3 سال برای گرفتن سرپرستی 2 پسرش تلاش کرد و در نهایت موفق شد که رای دادگاه را به نفع خود تغییر داد. او ثابت کرد که همسرش با فرزندانش ارتباط خوبی ندارند. از این رو مسئولیت بزرگ کردن آنها را به تنهایی به عهده گرفت. البته اتفاقی ناخوشایندی برای پسرش افتاد که موجب افسردگی آشر شد. پسر 11 ساله او زمانی که با تیوپی در حال بازی در دریا بود، با یک جت اسکی برخورد می کند و در اثر صدمات وارده دچار مرگ مغزی می شود.


4. کریستیانو رونالدو

پدران مشهوری که تنهایی بچه بزرگ می‌کنند!

کریستیانو رونالدو از مشهورترین بازیگران فوتبال در جهان است. او طرفداران زیادی دارد اما تنها فردی که توجه او را به خودش جلب می کند، پسرش است. او در سال 2010 اعلام کرد پدری ست که به تنهایی فرزندش را بزرگ می کند. او حتی نام مادر فرزندش را هیچ کجا فاش نکرد. حتی شایعات زیادی در مورد این که او پول کلانی را به همسرش داده تا این راز را سر به مهر نگه دارد، پخش شده است.

در هر صورت رونالدو زندگی شلوغی داشت و در مواقعی که مجبور بود برای شغل اش به سفر برود، فرزندش را نزد مادرش می گذاشت. او در سال 2017 پس از ازدواج دوباره، صاحب دو فرزند دوقلوی دیگر شد. اینطور که پیداست او عاشق بچه، حتی بیشتر از بازی فوتبال اش، است.


5. چارلز، شاهزاده ولز 

پدران مشهوری که تنهایی بچه بزرگ می‌کنند!

چارلز، همسر ملکه دایانا است. زمانی که آنها در سال 1996 از هم جدا شدند، شاهزاده ولز به تنهایی مسئولیت بزرگ کردن فرزندانش، ویلیام و هری، را به عهده گرفت. کار او اندکی سخت تر از دیگر پدرها بود، زیرا باید آنها را به گونه ای تربیت می کرد که در آینده توانایی اداره کردن یک کشور را داشته باشند. خوشبختانه او در این کار موفق شد، به طوری که شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری در حال حاضر جزو موفق ترین و خبرسازترین ستاره های سلطنتی جهان به شمار می روند. مطمئنا چارلز برای بزرگ کردن چنین پسرانی به خود می بالد.


6. سیل

پدران مشهوری که تنهایی بچه بزرگ می‌کنند!

در سال 2005، سیل با سوپرمدل آلمانی، هایدی کلوم، ازدواج کرد. اینطور به نظر می رسید که رابطه آنها یک رابطه سالم و ماندگار است، در حالی که اینطور نبود و آنها در سال 2014 از هم جدا شدند.زمانی که سیل همسرش را ملاقات کرد، همسرش از رابطه قبلی اش باردار بود. در واقع سیل بود که فرزندخوانده اش را بزرگ کرد و در هر شرایط در کنارش بود. علاوه بر او، آنها صاحب 3 فرزند پسر دیگر نیز شدند. سیل آنقدر به فرزندانش علاقه داشت که سرپرستی تمام آنها را بعد از طلاق به عهده گرفت. 


7. شان کامز

پدران مشهوری که تنهایی بچه بزرگ می‌کنند!

شان کامز صاحب 5 فرزند از 3 همسر است. او به تنهایی مسئولیت بزرگ کردن آنها را به عهده گرفته است. اگر چه مادران آنها متفاوت اند اما شان آنها را به گونه ای تربیت کرده که رابطه نزدیکی با یکدیگر برقرار کرده اند. در واقع توانایی کامز در ایجاد محیطی آرام بخش و دوستانه در خانه برای فرزندانش قابل ستایش است.


8. دیوید آرکت

پدران مشهوری که تنهایی بچه بزرگ می‌کنند!

دیوید آرکت پس از 11 سال زندگی مشترک از کورتنی کاکس به طور مسالمت آمیز جدا شد. اگر چه آنها طلاق گرفتند اما همچنان مانند دو دوست با یکدیگر در ارتباط بودند. آنها حتی در مورد تنها فرزندشان نیز به توافق رسیدند و هر کدام زمانی را به تنهایی با او سپری می کردند. دیوید در مصاحبه هایش به وفور در مورد علاقه زیادی که به دخترش دارد، حرف زده است: «او واقعا زیبا و جذاب است. او عشق زندگی من است.» او حتی چندین بار دخترش را با خودش به روی سن برد و علاقه اش را به او را به دیگران ثابت کرد.


9. ادریس البا

پدران مشهوری که تنهایی بچه بزرگ می‌کنند!

ادریس البا صاحب 2 فرزند، 16 ساله و 4 ساله است. او و همسرش در سال 1999 با هم ازدواج کردند و در سال 2003 از هم جدا شدند، اما جدایی آنها مانع از ارتباط او با فرزندانش نشد. ایسنا دختر او از همسر اولش و پسرش از همسرش دومش می باشند. او یک بار در مصاحبه ای گفت: «من پدر بودن را دوست دارم. در واقع پدر بودن بخش بزرگی از زندگی من است. کودکان خودشان بزرگ نمی شوند، این ماییم که باید از آنها حمایت کنیم و راه درست را نشان شان دهیم. تماشای آنها زمانی که بزرگ می شوند و به شیوه ای که ما به آنها درس داده ایم، پیش می روند، واقعا لذت بخش است.