به گزارش پارس نیوز، «مرگ در می‌زند» وودی آلن را خوانده‌اید؟ یکی از خواندنی‌ترین آثار این داستان‌نویس، کارگردان و نمایشنامه‌نویس طناز. چه آن را خوانده باشید و چه نه، خبر خوبی برایتان داریم؛ قرار است نمایشی با اقتباس آزاد از این اثر در تهران روی صحنه برود. نام نمایش، «یک مهمانی خون‌آلود» است و از اول اسفند در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

آن‌طور که مشاور رسانه‌ای نمایش به ایران‌آرت خبر داده، «یک مهمانی خون‌آلود» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا حاتمی و تهیه‌کنندگی سیدحسین خرم از اول اسفندماه به مدت ۱۵ شب، ساعت ۱۸:۳۰ در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود.

در این اثر نمایشی پرهام رمضانی، مهسا شیرزادی، نرگس موسوی، مصطفی رهنما، علیرضا حاتمی، مهدی لوئیا، فرزاد سهرابی و محمدعلی میرقربانی به ایفای نقش می پردازند. از عوامل این کار می توان به سیدمجتبی طباطبایی: مشاور کارگردان، ارسلان گل‌محمدی: مشاور رسانه‌ای، شکوفه چرخی: مدیر روابط عمومی، عکاسان: حسین فهیمی، محیا پزشکیان و عاطفه توکلی، و ساخت تیزر:حسین فهیمی، صادق آزادمرد اشاره کرد.

در خلاصه این نمایش آمده است: اینجا یکسری رازه که نباید برملا بشه تا خیلی‌ها زنده بمونن.

اگر دوست دارید یکی از تماشاگران این نمایش باشید می‌توانند به سایت تیوال یا گیشه خانه نمایش مهرگان به آدرس خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول مراجعه کنید.