به گزارش پارس نیوز، سعید قطبی‌زاده با انتشار این عکس نوشت: رهاورد فجر انتخاب سخت‌ترین شیوه‌ی تولید از سوی سازندگان «تختی»، «شبی که ماه کامل شد»، «رد خون» و «مسخره‌باز» که برای اولین بار در سینمای ایران چیزی به‌نام «تولید عظیم» را عرضه کردند... شجاعت بهرام توکلی در ترسیم پرتره‌ای دقیق از تختی، خلاف شمایل مخدوشی که چپ و راست طی این سال‌ها از او ساخته بودند... درک بالغانه نرگس آبیار از مفهوم «تعادل» میان جذابیت و وفاداری به واقعیت... پایمردی قابل تحسین صفی یزدانیان در چشم بستن بر واقعیت و غوطه خوردن در دنیای خاطرات... بازگشت رضا میرکریمی به عرصه‌ای که در آن قابلیتی کم‌نظیر دارد؛ نمایش «تحول» در مسیری پرمخاطره... قدرت‌نمایی هومن بهمنش در خلق فضاهایی متفاوت در آثاری بی‌شباهت به یکدیگر... ظهور محسن نصرالهی؛ یک استعداد ناب که با وسواس جنون‌آمیز یک نقاش، به اشیاء حاضر در صحنه جان می‌بخشد... چرخش محسوس و مطمئن نیما جاویدی از موقعیت یک فیلم‌ساز معمولی، به جایگاه یک کارگردان عالی... بازی بی‌های‌وهوی و کنترل‌شده‌ی حامد بهداد و هوتن شکیبا در قالب نقش‌هایی بس دشوار... درخشش دوباره‌ی دو نابغه‌ی هم‌نام در فیلم‌برداری: مرتضا قیدی و مرتضا هدایی در کنار نامی دیگر که به خاطر خواهیم سپرد: علی قاضی... گردوخاک نوید محمدزاده که با دو فیلم مهم امسال، هر تردیدی را درباره‌ی بزرگ بودنش به یقین بدل کرد... همه‌ی بازیگران ناشناس، عبوری و مکمل در فیلم پرویز شهبازی... و سرانجام سعید روستایی که از پرتگاه هولناک آن‌همه ستایش به‌سلامت گذشت و گام دوم را محکم‌تر از قبل برداشت و سینمای ایران را صاحب کارگردانی خیره‌سر و جاه‌طلب کرد که موفقیت را فراتر از پول و جایزه و شهرت، در جایی دیگر جست‌وجو می‌کن