به گزارش پارس نیوز، یونا تدین و نیوشا علیپور بازیگران کودک سریال بچه مهندس دو شخصیت محبوب این سریال بودند که با بازی در نقش جواد و مژگان توانستند جایگاه ویژه ای در دل مخاطبان این سریال باز کنند. این دو بازیگر سریال بچه مهندس بار دیگر در فیلم سینمایی قصر شیرین ساخته رضا میرکریمی با هم همبازی شدند.

رضا میرکریمی امسال در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم قصر شیرین به تهیه کنندگی خودش حضور دارد و حامد بهداد بازیگر نقش اصلی این فیلم سینمایی است. یونا تدین و نیوشا علیپور دو بازیگر کودکی هستند که بار دیگر در یک فیلم با هم همبازی شدند.

تصاویری از یونا تدین و نیوشا علیپور

یونا تدین و نیوشا علیپور در سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری که این روزها فصل دوم ان در حال پخش است به ایفای نقش پرداختند و نقش جواد و مژگان دو شخصیت اصلی سریال را ایفا کردند.

یونا تدین و نیوشا علیپور

یونا تدین و نیوشا علیپور در سریال بچه مهندس

یونا تدین یکی از بازیگرانی بود که در فیلم قصر شیرین رضا میرکریمی به ایفای نقش پرداخت و در این فیلم باز هم با نیوشا علیپور بازیگر نقش مژگان بچه مهندس همبازی بود.

یونا تدین و نیوشا علیپور

یونا تدین و نیوشا علیپور در کنار رضا میرکریمی کارگردان قصر شیرین

یونا تدین و نیوشا علیپور از محبوب ترین بازیگران سریال بچه مهندس بودند که در کنار آریا نرج آبادی بازیگر نقش رسول سه بازیگر پرطرفدار این سریال را تشکیل دادند.

نیوشا علیپور

نیوشا علیپور بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس

نیوشا علیپور بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس توسط مربی بازیگری اش به رضا میرکریمی معرفی شد و توانست از پس تست آقای کارگردان برآید .

یونا تدین

یونا تدین بازیگر نقش جواد در سریال بچه مهندس

یونا تدین بازیگر نقش جواد در بچه مهندس قبل از بازی در این فیلم در نقطه کور و گسل بازی کرده بود و بعد از بچه مهندس در قصر شیرین رضا میرکریمی بازی کرد.

 یونا تدین

بازی یونا تدین در سریال گسل 

یونا تدین و نیوشا علیپور

یونا تدین و نیوشا علیپور در قصر شیرین

قصر شیرین به کارگردانی رضا میرکریمی داستانی اجتماعی دارد و حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر، یونا تدین و نیوشا علیپور بازیگران آن را تشکیل میدهند.

 یونا تدین

 یونا تدین با قصر شیرین در جشنواره فجر 97