به گزارش پارس نیوز، گروه موسیقی «رستاک» به سرپرستی سیامک سپهری ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۲۶ بهمن ماه در چارچوب سومین روز از برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

این گروه موسیقی که طی سال‌های اخیر اجرای آثار خود را بر پایه نغمه‌های مختلف موسیقی اقوام ایران به ویژه شادیانه‌ها تولید کرده، در کنسرت پیش رو به احتمال فراوان قطعاتی از آثار منتخب آلبوم های خود از جمله «رنگواره های کهن- ۱۳۸۹»، «همه اقوام من – ۱۳۸۹»، «سورنای نوروز – ۱۳۹۱»، «میان خورشیدهای همیشه – ۱۳۹۵» و «بهار- ۱۳۹۷» را برای تماشاگران اجرا می‌کند.

سیامک سپهری نوازنده تار و سرپرست گروه، فرزاد و بهزاد مرادی خواننده و نوازنده، اکبر اسماعیلی‌پور نوازنده تار و عود، صبا جمالی نوازنده قانون، امید مصطفوی نوازنده تمبک، ناقارا، زنبورک و تمپو، سپهر سعادی نوازنده کنترباس، دینا دوستی نوازنده کمانچه، حامد بلند همت نوازنده سرنا، نی انبان و بالابان، فرزاد خورشید سوار نوازنده دف و سازهای کوبه ای، مجید پوستی نوازنده دف و سازهای کوبه ای، پریسا اینانلو نوازنده دف و سازهای کوبه ای گروه هنرمندان مجموعه «رستاک» را تشکیل می‌دهند.

گروه موسیقی «رستاک» از جمله مجموعه‌های فعال حوزه موسیقی تلفیقی است که طی سال‌های اخیر با الهام از عناصر شنیداری موسیقی بومی ایران و با رویکرد به گونه‌ای از موسیقی با قابلیت برقراری ارتباط با سایر فرهنگ‌ها کنسرت‌هایی را برگزار کرده است. اساسی‌ترین موضوعات مورد تمرکز در این کنسرت‌ها بازجست نغمه‌های اصیل و کهن موسیقی مقامی ایران است که به شیوه‌ای نو در حوزه موسیقی معاصر ایران ارائه شود. این مجموعه طی سال‌های اخیر حضور مستمری در ادوار مختلف جشنواره‌های موسیقی فجر داشته که عمده این اجراها نیز به دلیل فضای شاد و مفرح قطعات با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

تازه ترین کنسرت گروه «رستاک» ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۲۶ بهمن ماه در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.