به گزارش پارس نیوز،  جشن تولد هنرمندان متولد بهمن ماه به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت در حالی برگزار شد که مدیر این موسسه از هنرمندان خواست تا تبلیغ کننده تبلیغات منفی که دستاوردهای انقلاب را تخریب می‌کنند، نباشند.
این مراسم ظهر امروز (١۵ بهمن ماه) با حضور علی اصغر کاراندیش و هنرمندان متولد این ماه و اعضای هیئت مدیره این موسسه در مجموعه «باغ زیبا» برگزار شد.
مجید مظفری، محمد شیری، رضا بنفشه‌خواه، صدیقه کیانفر، حسینعلی پرستار، محمدعلی ساربان، اکبر زنجانپور، سید ناصر آقایی، محمدعلی ساربان، فهیمه رحیم‌نیا، قباد شیوا، غلامرضا سپهری، مهین نویدی یکتا، سوسن اصلانی، لئون کهن، قربانعلی اجلی، ملیح ناصری، بهمن عبدی، سوسن اصلانی، ملیح ناصری، داود دانش‌ور وجدانی، حسن ریاحی از جمله هنرمندانی بودند که از آن‌ها تجلیل شد.
در ابتدای این مراسم سید عباس عظیمی - مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت- ضمن تبریک دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: خوشحالم که این موسسه هم یکی از دستاوردهای انقلاب است. در دهه فجر دشمن تلاش می‌کند با تبلیغات منفی دستاوردهای انقلاب، نادیده گرفته شود.
او افزود: ما دستاوردهای زیادی در بحث‌های نظامی، پزشکی، علمی و … داریم. اما یک بخش دشمنان تبلیغات منفی می‌کنند و این دستاوردها را بیارزش جلوه می‌دهند و یک بخش هم مسئولین و دولت‌های جدید دستاورد دولت‌های گذشته را تخریب می‌کنند.
عظیمی با بیان اینکه '' وقتی وارد مجازی می‌شویم همش تبلیغات منفی می بینیم'' افزود: شایسته است حداقل هنرمندان تبلیغ کننده این تبلیغات نباشند.
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به دکتر کاراندیش که به تازگی به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها منصوب شده است، خیر مقدم گفت و برای او آرزوی موفقیت و سربلندی در این مسئولیت کرد.
همچنین عظیمی در این مراسم از افتتاح دو استادیوم موسیقی و سینما این موسسه در هفته آینده خبر داد.
علی اصغر کار اندیش - معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و رئیس هیئت امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت - در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد انقلاب گفت: خوشحالم بار دیگر در جمع فرهیختگان و هنرمندان پیشکسوت هستم.
او افزود: زحمات، قدر و منزلت، شخصیت، حرفه و آثار ماندگار شما به یادگار مانده و آیندگان از آن استفاده خواهند کرد. شما جایگاه ویژه‌ای دارید و همه به شما علاقه‌مند هستند. من هم به شما علاقه دارم نه از سر وظیفه بلکه علاقه‌ام شخصی است.
کاراندیش با بیان اینکه ''در طول سال‌های فعالیتم برایم مهم بوده که اطرافیانم چقدر دوستم دارند'' گفت: مهم‌ترین سرمایه انسان دوست داشتن و جایگاه اوست که شما هنرمندان این سرمایه را دارید.
او در پایان بیان کرد: در طول این پنج سال گذشته وزارت ارشاد به هر شکلی سعی کرده به این موسسه خدمت کند. همچنین دو معاونت توسعه مدیریت و منابع و معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها پر رنگ تر حامی این موسسه هستند.
در ادامه مراسم از متولدین بهمن ماه تجلیل شد؛ صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت از عباس عظیمی تشکر کرد که این موسسه را بنیان‌گذاری کرده و باعث شده هنرمندانی بعد از چندین سال گرد هم بیایند.
او گفت: خوشحالم که هنوز زنده‌ام و در کنار شما هستم.
مجید مظفری هم بعد از تجلیل گفت: خوشحالم در کنار شما هستم و خوشحال‌ترم که یک مسئول در مراسم هنرمندان شرکت کرد. چرا که مسئولین وقتی ما در بستر بیمار هستیم بالاسرمان میآیند و عکس سلفی با ما می‌اندازند. شما دیدید که ''حسن روحانی'' تا حالا در مراسم هنرمندان شرکت کند؟
او در ادامه گفت: برخی هنرمندان مشکلاتی در زندگی دارند و نیازمند وام فرهنگی هستند، در خواست می کنم تا مسئولان تمام پول‌ها را اختلاس نکردند، این وام‌ها تهیه شود.
در انتها انجمن خوشنویسان ایران به ریاست استاد سپهری از عباس عظیمی به پاس زحمات و خدماتش برای موسسه قدردانی کردند و به او کتابی اهدا کردند.
علی نصیریان که به تازگی در سوگ همسرش نشست، علیرضا خمسه و بهزاد فراهانی از غائبین این مراسم بودند.