به گزارش پارس نیوز، شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص تاثیر ظاهر هنرمندان برجامعه گفت: من فکر نمی‌کنم ظاهر هنرمندان تاثیر چندانی بر سلیقه مخاطبان داشته باشد و اینطور نیست که مثلاً بگویند چون من آن لباس را پوشیده ام آنها هم باید همان را بپوشند. 

وی درباره اینکه تا چه حد در شخصیت خود در اثر غرق می‌شود افزود: واقعیت امر من سعی می‌کنم شبنم مقدمی را به نقش نزدیک کنم و شبنم مقدمی را در شخصیت حل کنم و به عنوان مثال در قبال زهرمار که شخصیتش خیلی از خود من دور از مجبور به این کار شدم. 

بازیگر فیلم "زهرمار" درباره امکان مخالفت با کارگردان در ایفای یک نقش اضافه کرد: من کلاً اهل تعامل هستم و با کارگردانانی کار می‌کنم که آنها هم اهل تعامل هستند و در واقع به یک نتیجه ای حتی با وجود اختلاف خواهیم رسید اما مخالفت صد در صد با کارگردان را هیچ وقت نداشته‌ام. 

وی در مورد نقش‌های پرریسک و هیجان بازی در آنها تاکید کرد: در سینمای امروز نقش‌های خاص برای زنان نوشته نمی‌شود. نقش‌هایی که جسارت اجرا می‌خواهد کم است اما من همیشه جسارت این گونه نقش‌ها را دارم. فکر نمی‌کنم نقش‌هایی مثلبازی من در زهرمار کارنامه کاری مرا خراب کند. چرا من بازیگر در تجربیات را به روی خود ببندم. 

بازیگر فیلم "شبی که ماه کامل شد" درباره دلیل حضور خود در زهرمار تصریح کرد: این نقش نه از من که همه بازیگران دور است. این نقش به تحقیقات میدانی و دیدن لازم است. نمی‌خواهم بگویم کجاها رفتم اما مطمئن باشید خیلی چیزها در مورد زنی که بازی کرده‌ام را دیدم. 

مقدمی درباره خطر کار با جواد رضویان خاطرنشان کرد: این همکاری به هیچ عنوان ریسک نبود. برای اینکه من طی گفت‌وگویی که با رضویان داشتم فهمیدم چه دیدگاه سالم و درستی به سینما دارد.