به گزارش پارس نیوز، سریال خط تماس به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری سریال ویژه شبکه یک سیما است که پیش از این با عنوان نفوذ از آن یاد میشد.

پخش سریال خط تماس با بازی علیرام نورایی ، حمید گودرزی ، صالح میرزا آقایی و ... از شب گذشته در شبکه یک سیما آغاز شد. به بهانه پخش این سریال مروری بر داستان و بازیگران این سریال داشتهایم و تصاویر جدیدی از این سریال را در اختیارتان قرار میدهیم.

زمان پخش سریال خط تماس به همراه بازیگران و تصاویر

سریال خط تماس از شب گذشته 13 بهمن 1397 روانه آنتن شبکه یک سیما شد و هرشب ساعت 22:15 از این شبکه پخش میشود.

علیرام نورایی

علیرام نورایی با سریال خط تماس در شبکه یک

سینا سرلک قطعه جدیدی برای سریال خط تماس خواند که برای اولین بار با پخش این سریال از این شبکه پخش شد.

علیرام نورایی

بازی متفاوت علیرام نورایی در سریال خط تماس

در خلاصه داستان سریال خط تماس آمده است : سریال نفوذ در سه فاز ساخته میشود که فاز یک از پیش از انقلاب شروع می شود و تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را روایت می کند. فاز های بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می پردازد.

صالح میرزا آقایی

بازی صالح میرزا آقایی در سریال خط تماس

بازیگران سریال خط تماس عبارتند از : احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، جلیل فرجاد، هوشنگ توکلی ، امیرمحمد زند ، ماشاله شاه مرادی، کاوه سماک باشی، سید امیر حسام شجاعی، شیوا بلوچی، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمد جواد جعفرپور، جلال فاطمی، هوشنگ توکلی و امیرمحمد زند در سریال خط تماس به ایفای نقش می پردازند.

سریال خط تماس

سریال خط تماس روی آنتن شبکه یک