به گزارش پارس نیوز، اگر دوست دارید اطلاعاتی درباره زندگی اسطوره دنیایی مد و فشن یعنی دیوید گندی بدانید با ما همراه شوید. این سوپر مدل بریتانیایی هم اکنون به عنوان گران ترین مدل در سرتاسر جهان شناخته می شود. او از یک خانواده فقیر به چنین جایگاهی دست یافته است و داستان ورود او به دنیایی مدلینگ بسیار جذاب می باشد. در ادامه با ما همراه شوید و عکس های از این مدل زیبایی بریتانیایی را مشاهده کنید

زندگی لاکچری دیوید گندی مدل بریتانیایی

کسانی که به دنیای مد علاقه دارند حتما دیوید گندی را می‌شناسند. گندی در حرفه اش تبدیل به یک اسطوره شده است و توجهات بسیاری از برندها را به خود جلب کرده است.

دیوید گندی یک سوپر مدل بریتانیایی است که در ۱۹ فوریه سال ۱۹۸۰ در انگلستان متولد شد. او عاشق زندگی لاکچری است و با تناسب اندام و چهره جذابش توانسته عنوان اسطوره دنیای مد این روزها را به خود اختصاص دهد.

دیوید گندی

دیوید مدل مشهور

به گزارش گلامورا، جالب است بدانید که او از آن دسته مردان خود ساخته است که جایگاهش را مدیون کسی نیست جز خودش. والدین گندی از قشر کارگر اجتماع بودند که یک شرکت حمل و نقل را تاسیس کرده بودند.

دیوید گندی

گندی مدل جذاب بریتانیایی

اولین علاقه مندی دیوید در دوران نوجوانی دامپزشکی بود اما در مدرسه نمراتش به اندازه کافی بالا نبود. او وارد دانشگاه شد و همزمان با مجله Auto Express به کار کردن پرداخت. کار او این بود که جدیدترین مدل های پورشه و جگوار را تست کند و درباره آن ها بنویسد.

ورود دیوید گندی به دنیای مد و فشن

داستان وارد شدن دیوید به دنیای مد از آنجا آغاز شد که قبل از این که او فارق التحصیل شود هم اتاقی اش بدون اطلاع، دیوید را در یک مسابقه مدلینگ تلویزیونی ثبت نام کرد.

او در آن زمان ( ۲۰۰۱ ) تنها ۲۱ سال سن داشت و با این حال برنده مسابقه شد و بعد از آن او به سرعت در این حرفه رشد کرد و در همان سال های اول کارش، با برندهای معتبر و مشهوری از جمله اچ اند ام، زارا، کارولینا هررا و زارا همکاری کرد و به موفقیتش افزود.

دیوید گندی

عکس های گندی مدل معروف جهان

او از سال ۲۰۱۱ دوباره به نوشتن در زمینه های مختلفی مثل اتومبیل، مد، عتیقه جات و سبک زندگی برای مجله ووگ روی آورد. در سال ۲۰۰۹ مجله فوربز که یکی از معتبر ترین مجلات است گندی را به عنوان سومین مرد موفق جهان معرفی کرد. البته او در سال ۲۰۰۸ نیز در مجله گلامور به عنوان خوش تیپ ترین و خوش چهره ترین مدل مرد شناخته شد.

دیوید گندی

مدل خوش چهره بریتانیایی

با این که دیوید بیشتر با کت و شلوار های بسیار خوش دوخت و کلاسیک دیده می شود اما او از پوشیدن سبک های دیگر هیچ ترسی ندارد و در لباس های دیگر هم جذابیت بی حدش را به خوبی به تصویر می کشد.

دیوید گندی

عکس های دیوید گندی مدل سرشناس

او عاشق زندگی لاکچری است و رنگ مورد علاقه او در پوشش خاکستری است و با لباس های خاکستری زیادی که او دارد هر کسی به راحتی متوجه این موضوع می شود و بدون شک سلیقه او در انتخاب رنگ هم بی عیب و نقص است. بیشتر استایل های او برگرفته از استایل کلاسیک انگلیسی است که طرفداران زیادی در دنیا دارد و بسیاری این نوع سبک و استایل را تحسین می کنند.

دیوید گندی

دیوید مدل معروف و پردرآمد