به گزارش پارس نیوز، سریال «از یاد‌ها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان، تیرماه ۹۶ کلید خورد. تصویربرداری آن مدتی است به پایان رسیده و تاکنون ۱۳ قسمت آن تدوین شده است.

«از یاد‌ها رفته» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان پروژه‌ای در حوزه تاریخ معاصر است که در ۲۶ قسمت ساخته می‌شود.

این سریال به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود؛ اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتار‌ها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. بخش‌هایی از داستان این سریال که درباره خسرو و مهربانو است، نیز به کشف حجاب می‌پردازد.

این مجموعه که در لوکیشن‌های مختلفی تصویربرداری می‌شود، به دلیل پروداکشن و هزینه‌هایی که در بر داشته به عنوان یک پروژه الف. در نظر گرفته شده است و از این پس امور مربوط به آن در مرکز سیمافیلم انجام می‌شود.

حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب، مهرداد ضیایی از جمله بازیگران این سریال هستند.

عوامل سریال «از یاد‌ها رفته» عبارتند از:

کارگردان: بهرام بهرامیان، نویسندگان: حامد افضلی، رویاخسرو نجدی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیر تصویربرداری: ایرج عاشوری، طراح گریم: مهین نویدی، تدوین: شوکا زندباف، صدابردار: محمد علی درگاهی، برنامه ریز: فرزاد رحمانی، مدیران تولید: سید دانیال کاشانچی، مهدی تحویلیان، مدیر تدارکات: مرتضی پیر هادی، مسئول لباس: غزل آلوسی، عکاس: پریدخت اصباح، متین تحویلیان، کارگردان پشت صحنه: هوشنگ فلاح رضایی.