به گزارش پارس نیوز، از اواخر سال گذشته خبرهایی در مورد دومین ساخته سینمایی نیما جاویدی در رسانه ها منتشر شد و نوید محمدزاده و پری ناز ایزدیار به عنوان بازیگران اصلی این فیلم معرفی شدند. آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و مانی حقیقی دیگر بازیگران فیلم هستند. نیما جاویدی پیش از این «ملبورن» را ساخته بود که سابقه درخشانی در جشنواره های جهانی داشت و اسفند سال گذشته «سرخ پوست» را جلوی دوربین برد.

 

 

نکات جذاب

تصاویری که از فیلم «سرخ پوست» منتشر شده نشان می دهد که جاویدی می خواهد در جشنواره فجر امسال مخاطبان را غافلگیر کند. تصور نوید محمدزاده با لباسی نظامی و پری ناز ایزدیار با تیپی کلاسیک که تداعی کننده دهه های ۳۰ و ۴۰ است، می تواند به راحتی طرفداران این دوبازیگر را به سینماها بکشاند. از سوی دیگر کمتر دیده شده که فیلم هایی با این فرم در سینمای کمدی زده ایران ساخته شود و همین مسئله باعث جذابیت «سرخ پوست» شده است.

نکات حاشیه ای

سازندگان فیلم در زمان تولید فیلمشان سکوت خبری را برگزیدند به طوری که تا همین چند وقت پیش هم تصویری از گریم بازیگران آن و طراحی صحنه‌اش منتشر نشده بود و خبرنگاران تنها به گمانه زنی درباره «سرخ پوست» می‌پرداختند. اما به نظر می‌رسد داستان فیلم و شخصیت‌های آن بتوانند نظرات را به جلب کند.

شانس جایزه

در چند سال گذشته نوید محمدزاده خود را به عنوان پای ثابت دریافت یا نامزدی سیمرغ معرفی کرده و از همین حالا می توان گفت که به واسطه بازی هایش در جشنواره امسال شانس زیادی برای دریافت سیمرغ بازیگری دارد. پری ناز ایزدیار که با «ابد و یک روز» توانست اولین سیمرغش را کسب کند، امسال هم احتمالا نامش به عنوان نامزدهای بهترین بازیگر زن اعلام خواهد شد. اما از نیما جاویدی به عنوان کارگردان و نویسنده، مجید مطلبی تهیه کننده، هومن بهمنش برای فیلمیرداری و محسن نصرالهی برای طراح صحنه «سرخ پوست» هم نباید غافل شد که شانس قابل قبولی برای موفقیت در جشنواره امسال دارد.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی ، تهیه کننده: مجید مطلبی ، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، مدیر تولید: مهدی بدرلو ، چهره پرداز: ایمان امیدواری ،تدوین: عماد خدابخش ، طراح صحنه: محسن نصرالهی ، طراح لباس: شیما میرحمیدی ، آهنگساز: رامین کوشا ، صدابردار: ایرج شهزادی، عکاس: محمد بدرلو ، مشاور رسانه ای: آیدا مصباحی ،مجری طرح و سرمایه گذار: محمدصادق رنج کشان.