به گزارش پارس نیوز، اخیراً فهرست جدیدی از بازیگران فیلم سینمایی Breaking Bad منتشر شده که بازگشت چندین شخصیت از مجموعه تلویزیونی را تایید می‌کند که در رأس آنها، والتر وایت با بازی برایان کرانستون، در فیلم سینمایی نیز حضور خواهد داشت. هیچ شکی وجود ندارد که مجموعه تلویزیونی Breaking Bad یکی از بهترین نمایش‌های تلویزیونی قرن 21 است که با یک پایان‌بندی قدرتمند در سال 2013 به کار خود خاتمه داد.

بازگشت برایان کرانستون در نقش والتر وایت

اما این به این معنا نبود که داستان‌های آلبوکرکی وینس گیلیگان به آخر خط رسیده‌اند. اسپین‌آف این مجموعه تلویزیونی با نام Better Call Saul هم‌اکنون یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های AMC است که فصل چهارم آن به پایان رسیده و فصل پنجم در حال آماده سازی است.

اکنون بر اساس اطلاعات منتشره توسط Revenge of Fans، فهرستی جدید از بازیگران این فیلم سینمایی با کد رمز «Greenbrier» منتشر شده که در آن علاوه بر برایان کرانستون، نام چند چهره شاخص دیگر نیز به چشم می‌خورد، از جمله کریستین ریتر (جین)، جاناتان بنکس (مایک ارمنترات)، جسی پلمونس (تاد)، چارلز بیکر (اسکینی پیت)، مت لی جونز (بجر) و رابرت فورستر (اد) که البته ممکن اسامی بیشتری هم در کار باشد.

طرفداران Breaking Bad می‌دانند که برخی از این اسامی (مثل والتر وایت و جین) در زمان پایان سریال زنده نمانده بودند، به این ترتیب می‌توان حدس زد که داستان این فیلم سینمایی قبل یا در حین خط داستانی مجموعه تلویزیونی رخ خواهد داد و محوریت آن، مهم‌ترین افراد زندگی جسی پینکمن خواهد بود. البته ممکن است که شاهد رویاپردازی و حقه‌های ذهنی وینس گیلیگان نیز باشیم.

به هر حال برای تماشاگران جالب خواهد بود که بدانند گیلیگان این‌بار چه حربه‌ای در آستین دارد و چگونه قرار است شخصیت‌هایی مثل هایزنبرگ و تاد دوباره در یک قاب قرار بگیرند. با توجه به این که این فیلم سینمایی دنباله‌ای بر مجموعه تلویزیونی است، این احتمال وجود دارد که نقش این شخصیت‌ها کوتاه باشد اما با این حال امیدواریم که به شکل‌گیری و معنابخشی به داستان کمک کنند.