به گزارش پارس نیوز، سؤالات و ابهامات زیادی در مورد آینده‌ی "دنیای سینمایی مارول" پس از حوادث "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که "بیوه‌ی سیاه" (Black Widow) سرانجام فرصت خودنمایی پیدا کند.

اکنون که "کیت شورتلند" به عنوان کارگردان و "جک شیفر" به عنوان نویسنده در فیلم‌ "بیوه‌ی سیاه" با بازی "اسکارلت جوهانسون" انتخاب شده‌اند، پروژه سرانجام کلید خورده و طبق آخرین گزارش‌ها به نظر می‌آید که تغییراتی اساسی در فیلم‌های مارول به وجود آورد.

 استودیوی مارول در یک دهه‌ی گذشته بیش از ۲۰ فیلم با درجه‌ی سنی PG-13 تولید کرده، اما پس از موفقیت "لوگان" (Logan) و "ددپول" (Deadpool) و ادغام دو استودیوی دیزنی و فاکس قرن بیستم، منطقی است که مارول که زیرشاخه‌ی دیزنی به شمار می‌رود، ساخت فیلم‌های بزرگسالانه را آغاز کند.

بنابر گزارش "کریزی دیز اند نایت"، استودیوی مارول قصد دارد فیلم "بیوه‌ی سیاه" را با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) روی پرده ببرد، هرچند توضیح این وبلاگ در مورد علت این اقدام قابل تأمل است. در این گزارش آمده است: "در صورتی که این آزمایش نتایج مطلوبی نداشته باشد، استودیو کارگردان زن فیلم را مقصر خواهد دانست."

بهرحال، باتوجه به داستان شخصیت "بیوه‌ی سیاه" که شامل جاسوسی و آدمکشی می‌شود، این فیلم با بازی جوهانسون موقعیت مناسبی برای تبدیل اثر به یک "ددپول" دیگر و چندگانه‌ای بزرگسالانه است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از فیلم منتشر نشده، چرا که تولید آن هنوز به صورت رسمی به تأیید نرسیده است. "بیوه‌ی سیاه" بر اساس آخرین شایعات باید در سال ۲۰۲۰ اکران شود.