به گزارش پارس نیوز، فیلم های "لانه خرگوش"، "پدینگتون"، "کوهستان سرد"، "زندگی من "، "استرالیا"، "مترجم " و "تهاجم" آثاری هستند که با بازی نیکول کیدمن ، به ترتیب از شنبه 6 تا جمعه 12 بهمن ، ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

نیکول مری کیدمن بازیگر و تهیه کننده استرالیایی است. وی زمانی که در مدرسه درس می خواند عضو یک گروهتئاتر محلی شد و با تشویق "جین کمپیون" که کارگردانی می کرد برای اولین بار در فیلم سینمایی "درختچۀ کریسمس" (1983) حضوری موفق را تجربه کرد.

وی حرفه بازیگری خود را در سال 1983 در استرالیا و با فیلم "کریسمس بوش" آغاز کرد. پیشرفت او در سال 1989 با بازی در فیلم مهیج سکوت قبرستانی و مینی‌سریال تلویزیونی بانکوک هیلتون آغاز شد.

کیدمن دو بار به‌طور متوالی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد، در ابتدا برای بازی کردن در نقش ویرجینیا وولف در فیلم "مولن روژ" در سال 2001 انتخاب شد و سپس برای بازی در نقش یک نویسنده مشهور در فیلم ساعت‌ها که تولید سال 2002 بود منتخب شد.

او با بازی دراین دو فیلم به شدت منتقدین و تماشاگران را شگفت زده کرد و همچنین نامزدی گلدن گلوب هر دو فیلم را دریافت کرد و توانست در سال 2010 به واسطه بازی ماهرانه خود در فیلم "لانه خرگوش" دوباره نامزد اسکاری دیگری شود. 

در سال 2015، کیدمن پس از سال ها به صحنۀ تئاتر بازگشت و در وست اِند بریتانیا در نمایش "عکس 51" در نقش دانشمند انگلیسی رُزالیند فرانکلین بازی کرد، این تئاتر به کارگردانی مایکل گرندیج به نقش فرانکلین در کشف ساختار دی ان ای می پرداخت. نمایش نقدهای درخشان و کیدمن چندین جایزۀ بهترین بازیگر زن تئاتر را دریافت کردند.