به گزارش پارس نیوز، مختار سائقی یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است که 41 سال از عمر زندگی مشترکش میگذرد و همچنان عاشقانه به زندگی اش ادامه میدهد. آقای بازیگر در سالروز تولد همسرش با انتشار پستی عاشقانه تولد همسرش را تبریک گفت.

عاشقانه های مختار سائقی در سالروز تولد همسرش

مختار سائقی بازیگر سریال ستایش ، سر دلبران ، کلاه پهلوی و شوق پرواز یکی از هنرمندان خانواده دوست است که در سالروز تولد همسرش با انتشار عکسی ، عاشقانه ای به مناسبت این روز نوشت.

مختار سائقی

مختار سائقی در روز تولد همسرش

مختار سائقی با انتشار این عکس دو نفره نوشت : خداوند عاشق توست،نه به این دلیل که آدم خوبی هستی،او به خاطرِ خودش عاشقِ توست،خداوند عاشقِ همه ی ماست، نه به این دلیل که دوست داشتنی هستیم. فقط به این دلیل که او عشق مطلق است . پس خدایا ممنونم بخاطرِ داشتن ِ همسری که فرشته است.

فرشته جان چهار فرزند تربیت کردی که همه خانواده دوست و بدرد بخور هستند، اونها نه تنها آزارشون به کسی نمیرسه بلکه برای جامعه شون هم مفید و قابل قبول هستند،و این همه نعمت واقعا جای شکر داره همسرِ عزیزم دستانِ پر مهرت رو میبوسم...

پ_ن:همسرِ من اسمش روشه فرشته ی شیدا تولدت مبارک عزیزم ....

مختار سائقی

مختار سائقی بازیگر سینما و تلویزیون

مختار سائقی سال گذشته در چهلمین سالگرد ازواجش عکسی از همسرش را برای اولین بار با همراهانش به اشتراک گذاشت .

مختار سائقی

عکسی از مختار سائقی و پسرانش

مختار سائقی و همسرش سال 1356 ازدواج کردند و امسال 41 سال است که زندگی مشترک عاشقانه ای را پشت سر گذاشته اند و حاصل این عشق چهار فرزند است.

مختار سائقی

مختار سائقی بازیگر سریال ستایش